ChevroletVan Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Jeg vet at Ottesen har en Ford Mustang 1982 mod. Og at han har hatt en Mercedes-Benz E-Klasse E230 W210. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_D Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Jeg vet at chevroletvan har en starcraft D6,5 liter som er prosjekt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Litt lite å basere på etter 4 poster, men Anders_D er fra Lottobygda Verdaln å Volvofrelst ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Phantom har planer om å jobbe på bilen sin i vinter og skal selge et sett med xenon :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 _eSOo_ er kosen og liker Audi ;) I tillegg ser det ut som han tidligere kan ha vært drapsmann. (ref avatar) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Margido er ein nordlending frå Harstad, har/ har hatt Mazda. Liker i allefall Mazda. Han meiner det er nødvendig å ha avatar, men han vil ikkje ha avatar. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Actros 8x8 er en maskininteressert gutt som trives på Jæren der det er mye gromme landbruksredskaper. Skriver som seg hør og bør på nynorsk. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 hoccy er en moppepojke fra gjøvik. han ønsker gjerne større slagvolum, derfor skriver han størrelser resten av verden tar i kubikk centimeter i liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Margido er ein nordlending frå Harstad, har/ har hatt Mazda. Liker i allefall Mazda. Han meiner det er nødvendig å ha avatar, men han vil ikkje ha avatar. Tjaa, er nordlending, men ikke fra Harstad. Bare bor her dessverre..... Liker endel Mazda ja, men BMW er nok det jeg trakter etter. ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Kermitt er en harry type fra Stjørdal'n! Veit ikke hva slags bil han har, men jeg misstenker at volvo har en finger med i spillet! Ellers er han en svoren fan av muppet show=) EDIT: Etter et besøk på Kermitt's profil, så er mine misstanker bekreftet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Åsgjerde racerlag.. trolig trønder og glad i Chevy :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet November 9, 2010 Rapporter Share Skrevet November 9, 2010 vill styring er muligens ett år eldre en meg og er happy med og kjøre gamel mæsje 230 :) (japp, måtte snike på profilen :D ) Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg