Einar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) eiriksmil er veldig glad i japsestål, gjerne i toyotaslekta, og så er han så betatt av meg at han har kalt opp ene bilen sin etter meg... Endret September 1, 2009 av Einar Var visst for sein... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 [OFFTOPIC] :D Må innrømme en ting. Jeg like å være litt usaklig og småekkel. Så til de jeg har tråkket på tærne. beklager. Skal være mye snillere fra nå av. :) Er ikke vi alle som har vært for mye på dette forumet litt krasse rett ut, iallefall sett fra en ferskings side [/OFFTOPIC] Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Eriksmil kommer fra et rolig strøk på oslos beste veskant, der han somregel får skru på sine daihatsu sånn noenlunde ifred.. Han har også etpar toyota for mye, som han liker å drasse med seg rundt i hele landet! Nevnte jeg at han bruker heller snøsokker enn kjetting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Jeg vet at Åsgjerde racerlag liker amerikanske muskler, samt eldre volvoer. Han kjører også kranbil i arbeidstia :| Han er også trønder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Brunerune bur i Stavanger. Han har Ford og Audi. Han likar små elektroniske ting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Brunerune bur i Stavanger. Han har Ford og Audi.Han likar små elektroniske ting. Actros 8X8 liker gromme kjøretøy, som store biler, store maskiner, tøffe biler, superbiler og har muligens en liten forkjærlighet for MB nyttekjøretøy, holder til i Rogaland og er sikkert Vestlending... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Actros 8X8 liker gromme kjøretøy, som store biler, store maskiner, tøffe biler, superbiler og har muligens en liten forkjærlighet for MB nyttekjøretøy, holder til i Rogaland og er sikkert Vestlending... Granada3.0GL er en mann med Ford i blodet. han hadde tidligere en granada og har det kanskje enda. han elsker forder! Gjør som ford, selg volvo! er mottoet hans. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 SprinterTuning, kjører stor blå kasse bil/buss på grønne skilter.. Har for mange svar i denne tråden her, så blir vanskelig å si noe mer om man ikke kjenner han:P Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 SprinterTuning, kjører stor blå kasse bil/buss på grønne skilter.. Har for mange svar i denne tråden her, så blir vanskelig å si noe mer om man ikke kjenner han:P Varebil er vel den mest korrekte betegnelsen. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 JvH Cossie er glad i tyskerstål og Cosworth. Han har også en mor på nettby, som han mener ikke er stort å se på da en rekke nysgjerrige bilforumet-medlemmer gikk inn for å titte, men skuffet oppdaget en profil uten bilde. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Varebil er vel den mest korrekte betegnelsen. OK, viktigper! Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 JvH Cossie er glad i tyskerstål og Cosworth. Han har også en mor på nettby, som han mener ikke er stort å se på da en rekke nysgjerrige bilforumet-medlemmer gikk inn for å titte, men skuffet oppdaget en profil uten bilde. HAHAHA Mutter'n er 72 og IKKE på nettby så det var nok ikke meg gett. Cossie interessen har gått over den åsså, så du kjenner nok ikke meg så godt. Hehe Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 HAHAHA Mutter'n er 72 og IKKE på nettby så det var nok ikke meg gett. Cossie interessen har gått over den åsså, så du kjenner nok ikke meg så godt. Hehe Haha ops, da blander jeg med en annen. Granada 3.0GL var det da kanskje? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Yelsent har i mine øyne god humor, og så ønsker han, muligens i skjul, at Eclipsen ble levert med rwd.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 B.T.I er nordlæning med et hjerte for Golf, å har vært bruker på forumet siden 2003. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg