Hoccy Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 SprinterTuning kjører tydeløigvis en modifisert MB Sprinter, og er ivrig i akkurat denne tråden :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Hoccy er mopedist. kjörer derbi senda moped som han liker godt:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 SprinterTuning er tydeligvis en kar som er glad i lys og... erhm Sprintere? :P Ellers så er vell han en av mange her inne som er harrye, ihvertfall i følge bildet hans. Gatebil og greier..! Hihi:) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Hansien er en venstrefils sjaaför. Noe han liker veldig godt:) han har en 91.mod nissan leketöy og en Ford ranger pickup:) Hehe:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Sprinter tuning er sønnen til en kar jeg jobbet litt sammen med når jeg bodde i Oslo. Og han har/skal arve en jævlig skjelden Opel cab :) Jo, også suger han vanvittig i css... Iallefall i forhold til meg. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Jeg vet at Auda har en bad-ass A6 med 2 turboer :D Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Hm... vet lite om Dagi51. Regner med han liker audi veldig mye og virker glad\interissert i foto pga avataren. Også sikkert bonde\bonderelatert pga Harvester'n i signaturen :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Håhå, det var close call.. 2 av 3 :p Er bygutt, Harvester'n i signaturen er faktisk pick up, og ikke traktor :) Jeg regner med at Ottesen er glad i amerikanske biler, og få dem til å flytte på seg! Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Håhå, det var close call.. 2 av 3 :pEr bygutt, Harvester'n i signaturen er faktisk pick up, og ikke traktor :) Jeg regner med at Ottesen er glad i amerikanske biler, og få dem til å flytte på seg! Jeg vet at Dagi51 er Audifil :D Og har 2 langtidsprosjekter :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Jeg vet at Chevroletvan en periode mente at Audi var best, så tok han til fornuften og skaffa seg Chevy. Han har vært eier av en Ford van tidligere.. Han bruker ganske mye tid på photoshopdelen av forumet, og begynner å bli skikkelig flink i modding av biler. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Sprinter tuning er sønnen til en kar jeg jobbet litt sammen med når jeg bodde i Oslo. Og han har/skal arve en jævlig skjelden Opel cab :)Jo, også suger han vanvittig i css... Iallefall i forhold til meg. :D Hehe! :) auda har hatt mange audier oppgjennom tidene. han har en meget grom a6 2.7Biturbo som han elsker meget godt. Töffeste familebilen i gata! matt svart farge, Veeeldig anonym..:) Og ja.. Jeg suger i Css! heheh:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Stig73camaroZ28 Elsker amcars. Han er Addicted to fuel noe jeg kan tenke meg. Han elsker alt med V8'er som Brommer godt:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 (endret) Jeg tror at SprinterTuning er glad i Mercedes (Sprinter) og jeg vet har en selv, selvsagt med "Staples" klistermerke på panseret og et Gatebil klistermerke og 2 ekstralys på kufangeren. Endret August 7, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Jeg tror at SprinterTuning er glad i Mercedes (Sprinter) og jeg vet har en selv, selvsagt med "Staples" klistermerke på panseret og et Gatebil klistermerke og 2 ekstralys på kufangeren. Chevroletvan har en röd Diger van som han er veldig glad i. Han önsker og kjöpe Graa kapteinstoler, saa det er bare og skrike ut om noen har:). Han har en stor Modell bilsamling og. Btw, Har cirka 10lamper i fronten nu:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Håhå, det var close call.. 2 av 3 :pEr bygutt, Harvester'n i signaturen er faktisk pick up, og ikke traktor :) Jeg regner med at Ottesen er glad i amerikanske biler, og få dem til å flytte på seg! aha, tenker automatisk jordbruk og skogbruk når jeg hører det jeg :) Vet dem lagde mye ting\deler til det før iallefall... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg