Parnfi Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) jeg trenger mål for en dobbeltkasse til mine 2 pioneer TS-W3001D4 skal ha en portet kasse, inbiller meg å ha lest at anbefalt volum for portet er 34 liter i hvert romm, hadde vert greit m noen regnet ut målene for meg.. jeg suger på sånt x) å foresten, vil jeg trenge kondensator til disse subene? har en saab 900 sedan med helt originalt batteri og dynamo. svar er du snill :) Endret August 25, 2009 av Parnfi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Anbefaler 23 liter pr element i lukket kasse til disse elementene... Også trenger du ikke noe kondensator, men du trenger en forsterker å drive dem med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parnfi Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 (endret) har såklart forsterker, hva jeg trenger er mål til kasse:) men hvorfor lukket kasse? Endret August 25, 2009 av Parnfi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg