bjorke Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nå som alle fikk sett Tommy_Erwins video av mannen som kjører den stygge Ferrarien sin skikkelig hardt,har jeg nå funnet noen som tar mer "vare" på dem..;) Gir meg skikkelig lyst på Ferrari yummy http://home.no.net/nismoo/images/Ferrari%20Day.mpeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Banna dritfilm, sluttet jo akkurat når rodden skulle dumme seg jo:D:D:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Lekkert... :cool: Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Herlig lyd på 360'ane! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by EspenB Banna dritfilm, sluttet jo akkurat når rodden skulle dumme seg jo:D:D:D:D ikke diss rodder.. de er geniale biler.. råere enn en ferrari.. men seff..ikke like rask..hehe :) men.. de kicker VW anyday!! bare så det er sagt..hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 tja grom lyd kjipe sjofører ;) jeg tror den videon bare var et stort rop om Quattro! :op Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hva skal du med Quattro når du har RWD? ;) Men å spinne på våt asfalt er vell ingen kunst, eller? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by The cowboy ikke diss rodder.. de er geniale biler.. råere enn en ferrari.. men seff..ikke like rask..hehe :) men.. de kicker VW anyday!! bare så det er sagt..hehe ;) Ville aldri finne på å disse en rod jeg vel. Synes faktisk den eneste feilen med filmen var at den sluttet da rodden skulle kjøre, og det hadde jeg veldig lyst til å se:):) men kicke VW? Neppe:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by The cowboy ikke diss rodder.. de er geniale biler.. råere enn en ferrari.. men seff..ikke like rask..hehe :) men.. de kicker VW anyday!! bare så det er sagt..hehe ;) Hvis en rod kicker VW, men ikke Ferrari. Hvorfor blir da denne Ferrarien frakjørt av en VAG på tungolje? :D 360 har nesten ikke lyd med original eksos, og til tross for mange hk så er det skremmende lite skyv i de bilene.....(Hilsen tidligere ansatt ved La Strada) Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Överladdaren Hvis en rod kicker VW, men ikke Ferrari. Hvorfor blir da denne Ferrarien frakjørt av en VAG på tungolje? :D 360 har nesten ikke lyd med original eksos, og til tross for mange hk så er det skremmende lite skyv i de bilene.....(Hilsen tidligere ansatt ved La Strada) Hi hi hi me like:D:D:D flere slike, det er morro:D:D:D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Överladdaren 360 har nesten ikke lyd med original eksos, og til tross for mange hk så er det skremmende lite skyv i de bilene.....(Hilsen tidligere ansatt ved La Strada) Kødder du? Var enkelt å høre de som var på banen på Italiensk Dag 2002. Men de hadde kanskje byttet eksos alle sammen? 360 Challenge (+Stradale) er det litt mer lyd i ja, men man hører absolutt Modenaen og. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Andy156 Kødder du? Var enkelt å høre de som var på banen på Italiensk Dag 2002. Men de hadde kanskje byttet eksos alle sammen? 360 Challenge (+Stradale) er det litt mer lyd i ja, men man hører absolutt Modenaen og. Pga EU-krav til støy så har de originale eksosanleggene nesten ikke noe igjen av den klassiske Ferrarilyden. Sier ikke at de er lydløse, men i forhold til de litt eldre modellene er det ikke mye å skryte av. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 VAG= UNDERSTYRT, det er allt jeg har og si.... Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Desperado VAG= UNDERSTYRT, det er allt jeg har og si.... brukerfeil er allt jeg har å si ;) (og din 2000 focus er ikke understyrt nei?) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Den sølvfargede som var ute og lekte seg i begynnelsen av klippet, hva var det?`Aldri sett en sånn fellali før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg