johand6 Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hei, Jeg har en pug 306, og forrige eier omlakkerte hele bilen med nye fangere foran og bak. Men det jeg nå har funnet ut er at fangeren foran har originale hull til lyktespylere. Forrige eier la rett og slett dobbelsidig teip og noe plastikk oppo for å dekke hullet, nå er altså dette gått vekk og jeg sitter igjen med 2 hull i fangeren, som er ganske råttent ut. Noen tips om hvordan jeg kan evt sparkle over hullene? Et eller annet! trenger hjelp! Mvh Johnny :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 beste er å finne fanger uten hull om mulig! men du kan jo lime/sveise inn en plast bit å sparkle over åså lakkere men dette kan gjerne sprekke opp igjen! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottoracing Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Skaff deg spylerlokk som passer og lim de på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Tror jeg kommer til å prøve å sparkle ja, lyktespylere er ikke en ide, fordi kablene er vekke og jeg har nye frontlykter med angel-eyes som ikke ser bra ut hvis lyktespylerne står i veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Hvordan blir det når jeg lakker rett opp det jeg har sparklet? Pusser selvfølgelig litt ned, men blir det glatt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Du kan ikke bruke vankig poliester sparkel til å tette hullene... Du må bruke en form for 2K plastlim, eventuelt, finne plastbiter å tilpasse i hullene å lime fast... Så plastgrunning og fyller, så vanlig sparkel og fyller igjen... Slipe og lakke :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg