BjørnarGolf Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Någen som har peiling på om någen i Rogaland bredder stål felger? Noen som har jort det? Tenkte 14-15" 7-8 breie, men usikker på ka ET som e best? Takker for svar, vente ikkje så mange svar på denne :P men håbe på mange som har peiling, å kanskje har jort det. Bare sleg på bilder av bredda stålfelger :D Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Jeg har et sett med Corsa 15" Felger som er borra opp for VW og bredda til 8 og 8,5" bredde. Kan selge de for 7000 uten lakk. Set er selvkost. De er helt nye fra forhandler, aldri vært på noen bil. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hvilke forhandler fiksa dette for deg? 7000 for å bredda 4 felger? Må sei neitakk til tilbude, dette e litt framtids planer. Felgane e d ikkje någe kast i heller? beine å fine? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 De er profesjonelt bredda. Totalpris for felger og bredding er 7000. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Forhandler? :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Vanskelig for det du.... FELGENE ble kjøpt hos Dekkmann, Fette nye. BREDDINGA ble gjordt hos Sunaas hjulservice. Forstår du nå? 7000 for FELGER PLUSS BREDDINGA........ Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 hehe :P Sko jerna kjøpt di av deg, men har andre ting eg må bruga peng på :( SÅ e framtidsplaner, greit å få innfo åssånn :) Må jo sei at breie stålgelger e unormalt konge! burde beholda di sjøl ;) Om di sveise di for å få di breie? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Spenner de opp og sveiser. Synes ikke de passer på likvel, passer bedre på einser eller polo. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Har ikkje sitt di på 3'er. Digger bredda stålfelger, men kanskje d ikkje passe 3'er som du seie... Ska prøva å finna et bilde av 3'er me d på :) Tror mattsort å skamsenk hadde våre konge eg, men kan ver d passe best på di eldre.... Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Dårli bilde, men :( Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) kor breie e di oppforbi, 6,5 eller 7 ? 15-16" ca ? Endret August 26, 2009 av BjørnarGolf Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Vil tru de er 8.5 eller 9x15 med 175/50 eller 195/45 Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Ja når jeg tenke meg om, så e d vel rondt der :P Sko gjerna hatt någen sånne !!! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Jeg har fortsatt et sett... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 JvhCossie. Eg har hørrt me ein her i Stavanger, han sko je meg nr. t ein som kanskje fiksa, ikkje godtkjennt verksted osv. får se ka d bler me han, om d e någe å betala for. Men når eg får neste lønn så ska eg komma tebage t deg å sei ka som sjer :) Eg e meget intr, men som sakt, bler litt framtidsplaner. Visst du ikkje har solgt di t eg har peng, så kan me se :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg