Terjeth Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Er det ikke jetta du har da? :) Nei? Har Golf jeg. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Hey! gutta, jeg lurer på en ting... Golf 3 dørsider i golf 2 (jetta-vento) er det mulig å tilpasse eller er det bare å glemme? Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Hei folkens! Værste jeg hadde var så trangt at jeg rett og slett ikke har fått skrudd noen ting. Nå har jeg fått et nytt værste, igjen! så jeg har fått byttet til Mk3 dårhåndtak. Og så har jeg shoppa litt:) I dag var jeg ute å kjørte for første gang på flere måneder, jeg hadde helt glemt hvor syyk den VR6 lyden var!? :):) Gåsehud FTW! Kjøpt: Corrado clearglass-lykter/Rallye grill Xenon kit Nye Baklykter Audi TT 8N Dashbord og midtkonsoll:):) Fremover så blir det nok en del oppdateringer! I'll keep u posted:) Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Høres fett ut!:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hey hey... begynt så smått å leke meg litt med de nye delene jeg har fått, her er det prøvemontering av nye lykter, litt skeivt osv.. Men dere kan jo se litt av "lookeT" ... Har også fått meg en rallye grill som skal på. Så skal ramma på sandblåsing :) [/img] Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Denne legges nå ut for salg! http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1266652 Uten corrado-lyktene, grillen og stolene. resten følger med ! Løp å kjøp! Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Da var ny Jetta handlet:) Vi har flyttet på småbruk, som vil si: Værste hjemme:) Weeihu! Kommer snart en DEL 2 av denne tråden! Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 1991 Jetta CL Syncro:) Veldig pent eksemplar dette! Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Prøvemontert hele fronten:) Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Gjør seg utrolig godt med rally front:D Var det mye tilpassing? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taasaasen Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Relativt mye tilpassing ja. Men er mange måter å gjøre det på. Jeg brukte en corrado ramme, og sveiset inn golf ramme akkuratt i midten, slik at den passet med panser og nedre feste:) Siter I wanted to give my engine a blow-job.... so I bought him a Turbo^^ Ptsshh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg