Gå til innhold

Senking av Mazda 626 GC

Ranger emnet

MazdaGC

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har kjøpt 50mm H&R senkefjærer til min Mazda 626 GC. Har ikke montert dem enda, men planlegger å gjøre det til våren. Disse er TÜV godkjente, og da tenkte jeg at alt skulle være greit. Men så spurte jeg en Znip her på forumet om det var noe problemer med spenn i fjærene siden han har brukt 50mm TÜVgodkjente fjærer fra H&R på sin Mazda GC. Han svarte da at spenn ikke var noe problem framme, men at fjærene var for kort bake. Så var sprøsmålet hvor man får tak i dempere som fungerer sammen med disse fjærene? noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår