stianha3 Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Noen som vet om noen nettsider der jeg kan kjøpe gummimatter til min Audi A4 S-line 2004mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Har du sett på norsk bildelsenter sine sider? Tror de har noen.. http://www.bildelsenter.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 spør om det motsatte jeg: Noen som vet hvor man får tak i stoffmatter med S line logo på mattene? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 spør om det motsatte jeg: Noen som vet hvor man får tak i stoffmatter med S line logo på mattene? De er veldig vanskelig å få tak i da firmaet som laget de ikke får lov til å lage dem lengere av Audi pga de ikke hadde rettigheter til å bruke logoen. Men ebay er stede å lete å se om noe selger dem privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg