j_loftaas Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 hallo, eg lurte på om det er skadligt for motoren og montere større turbo (garret), dyser, bensin pumpe før chipping\mapping? og ka mere må eg ha før den er klar for chipping\mapping? :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Hadde vel strengt tatt gjort alt på en gang? Kan ikke tru at en turbobil med mappinga til en helt annen turbo kan være sunt for motoren. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 få på større cooler og grenrør med det samma :) maby større eksos =) ikke lurt å fær å farte me større dyser før du mapper iallefall, det kan bli dyrt prosjekt iallefall har jeg hørt =( Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 (endret) hehe, okai... nei va en kammerat som lurte, og eg ambefalte han og ikkje gjøre noe spessielt før han får klart mapping... menn eg fandt ut at eg kunne spørre her alike vell... :P grunnen til at han lurer er fordi han har kjøpt de delene som eg nevnte her oppe iste + grenrør og downpipe, så han tengte hann kunne hive det på bare så han har gjort det til han en gang får peng til mapping... :) jim Endret August 26, 2009 av j_loftaas Div. skrive feil Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 ta alt samla så det ikke blir no krøll :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg