Gå til innhold

Navigasjon installasjon

Ranger emnet

kakemann

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Audi 2003 uten originalt navigasjonsutstyr, men kunne tenke meg å sette det inn, eventuelt sette inn uoriginalt.

Jeg har sett på noen bilder at modeller med navigasjon har flyttet klimaanlegget og setevarmeren ned mot askebegeret slik at det ikke er oppbevaringsrom foran askebegeret.

Er det noen som har installert originalt eller uorginalt navigasjonsutstyr i denne bilen? og i såfall, er det vanskelig å flytte klimaanlegget m setevarmer nedover slik at det er plass?

Og til slutt om noen har erfaring med det...Hva passer best i denne bilen. Ser jo litt dumt ut om det settes inn en stor spiller i sølv som ikke passer med resten av interiøret.

Håper på svar.

Hilsen meg

Endret av kakemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å flytte klimapanelet nedover så må du ha en ny ramme til dobbel din spiller + klimapanel.

Noen tilpasser det andre klimapanelet ved å "slipe" litt bort på sidene.

Er en på finn.no som selger alt du trenger til 11k.. Navi og alle delene.. Men det er org audi RNS-E navigasjon.

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å flytte klimapanelet nedover så må du ha en ny ramme til dobbel din spiller + klimapanel.

Noen tilpasser det andre klimapanelet ved å "slipe" litt bort på sidene.

Er en på finn.no som selger alt du trenger til 11k.. Navi og alle delene.. Men det er org audi RNS-E navigasjon.

jeg kjøpte med han på finn, funker fint annet att jeg må få kodet spilleren i vag-com! seriøs fyr som gjerne veileder deg om du står fast! samt sender han nye varer om de du får ikke virker:) men det må nevnest att det var mer arbeid enn det som står i annonsen, jeg måtte bruke 2 proffe annleggsmontører, de brukte 4 timer på jobben, må ut med hele senterkonsollen og hanskerommet, baksetet og var ut for å lettere få ut senterkonsollen:-p dette var vel streng tatt ikke nødvendig men de gjorde det for å la vere å lage merker i skinnet på baksetet ..men resultatet ble fett:-B skal ta bilde å legge ut når jeg får tid:-)

Endret av nmuren48
Lenke til kommentar
Del på andre sider