Gå til innhold

StreetMeet @ Trondheim tirs20.01/ onsd21.01??

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Asim: du bør kanskje fastsette et tidspunkt på onsdag også, dersom folk skal komme... (Kan selv ikke fra ca 17-21).

 

Er det også en ide å veksle telefonnummer, hvis du skulle ha trøbbel med å finne fram eller alle plutselig bestemmer seg for å råne en tur til et sted, så de stakkarsene som kommer akkurat da ikke finner gjengen?

 

Oppfordrer også til presist oppmøte folkens, så ikke alle kommer til forskjellig tidspunkt og drar igjen.

 

Dette blir morro, mitt første streetmeet... Og jeg kjenner ingen! Hjeeelp - skummelt! :rolleyes:

(Men har møtt Asim noen ganger før da, selv om det er lenge siden)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Zamot

Asim: du bør kanskje fastsette et tidspunkt på onsdag også, dersom folk skal komme... (Kan selv ikke fra ca 17-21).

 

Er det også en ide å veksle telefonnummer, hvis du skulle ha trøbbel med å finne fram eller alle plutselig bestemmer seg for å råne en tur til et sted, så de stakkarsene som kommer akkurat da ikke finner gjengen?

 

Oppfordrer også til presist oppmøte folkens, så ikke alle kommer til forskjellig tidspunkt og drar igjen.

 

Dette blir morro, mitt første streetmeet... Og jeg kjenner ingen! Hjeeelp - skummelt! :rolleyes:

(Men har møtt Asim noen ganger før da, selv om det er lenge siden)

 

Uff,ser ikke ut som om det blir noe streetmeet på meg...På tirsdag blir jeg borte hele kvelden + at jeg er for liten og (dum?) til å bli med ut onsdag..Buhu...Jeg som aldri har vært med på noe sånt før angry

 

Jaja,blir vel senere en gang:) (Helst med egen bil;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Asim: du bør kanskje fastsette et tidspunkt på onsdag også, dersom folk skal komme... (Kan selv ikke fra ca 17-21).

 

Er det også en ide å veksle telefonnummer, hvis du skulle ha trøbbel med å finne fram eller alle plutselig bestemmer seg for å råne en tur til et sted, så de stakkarsene som kommer akkurat da ikke finner gjengen?

 

Oppfordrer også til presist oppmøte folkens, så ikke alle kommer til forskjellig tidspunkt og drar igjen.

 

Dette blir morro, mitt første streetmeet... Og jeg kjenner ingen! Hjeeelp - skummelt! :rolleyes:

(Men har møtt Asim noen ganger før da, selv om det er lenge siden)

 

Helt enig, folk bør prøve å møte noenlunde presist.. og ikke stikke av igjen etter 5 minutter fordi de synes det er "kjedelig". Med den veibeskrivelsen som jeg ga, så burde man ganske lett finne frem. Selv kommer jeg i god tid :)

 

Hvis været blir dårlig, evt oppmøtet blir veeeeldig bra, så spørs det om vi kanskje flytter oss til KBS. Der er det parkeringsplasser under tak, og vi er ikke i veien for noen. Men det får vi jo se på etterhvert. Kan vi ikke si det sånn da? Om folk er sene, så finner de oss enten ved pirterminalen, eller ved KBS kjøpesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

 

Østerdalen ja. 50 km kortere, og ingen fotobokser ;)

 

Altså, tror E6 uansett er litt finere veg...

Vet jo hvor fotoboksene er da... Og nord for Otta er det vel ingen, så da går nok siste stubben ganske fort, sparer noe mer mener jeg.

 

Men dette var off topic.

 

Kan hende det blir bytur i morgenkveld eller onsdag ja, Kingcamel!

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

 

Altså, tror E6 uansett er litt finere veg...

Vet jo hvor fotoboksene er da... Og nord for Otta er det vel ingen, så da går nok siste stubben ganske fort, sparer noe mer mener jeg.

 

Men dette var off topic.

 

Kan hende det blir bytur i morgenkveld eller onsdag ja, Kingcamel!

 

Hehe, nai. Ikke for å være påståelig her, og ja, er litt off topic (litt on topic også, siden det er veidireksjoner ;)), men Østerdalen er så og si en eneste lang 90 sone og laaaaange rettstrekker, og ikke en eneste fotoboks. og når den i tillegg er 50 km kortere, så sier det seg selv hvorfor nesten alle velger Rv3 når de skal kjøre strekningen Trondheim - Oslo. Er nok ingen fotobokser nord for Otta nei, men så står jaggu fotoboksene og 60/50 sonene tett mellom Hamar og Otta, og det er et drøyt stykke.

 

Sparer ca en time på å kjøre Østerdalen hvis man følger fartsgrensa. Følger man resten av trafikken sparer man mer (siden folk kjører som noen svin i nevnte dal)

 

Men tilbake til treff. Jeg er klar, kommer med min ut-med-rumpa-lystne MR2 som sagt. Blir gøy dette ;)

 

Håper så mange som mulig møter opp!! Kjenner dere folk som ikke er så ofte på nett, gi de beskjed :) Da har vel jeg sagt mitt i denne sammenhengen ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke rekker å komme i kveld må vi diskutere hva vi skal i morra....

Så får jeg kanskje sett litt på Pink Panter jeg også..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bli jo kongevær i kveld da.. Bikkjekaldt..men klart og fint vær..

Fuck off vær-siri sier jeg da.. :D

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår