SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Heisann! Det nærmer innkjøp av nytt frontsett her, men tviler veldig på hva jeg skal gjøre.. Planen var to av disse settene til pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=525&taxonomy_id=25-131 Noen her som har hørt lyden i dette settet? Tingen er at jeg får det nytt for 1200kr, noe jeg synes er en svært grei pris.. Bør jeg gå for to av disse settene foran, eller har dere andre gode tips? Hvilket frontsett anbefaler dere hvis det er snakk om ca 2000kr? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hvilket frontsett anbefaler dere hvis det er snakk om ca 2000kr? På forhånd takk! Disse: Infinity Reference 6,5" komposett: http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=678 vil gi deg bedre lyd enn de Pioneer høytalerne... :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 For 2000 vil nok Focal 165A være et bra valg. Infinity Kappa Reference 6500CS er også noe å vurdere. Ellers har du jo folk her som fører Vibe, MB Quart mm... Alt dette vil garantert låte bedre enn Pioneer høyttalerne. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Heisann! Det nærmer innkjøp av nytt frontsett her, men tviler veldig på hva jeg skal gjøre.. Planen var to av disse settene til pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=525&taxonomy_id=25-131 Noen her som har hørt lyden i dette settet? Tingen er at jeg får det nytt for 1200kr, noe jeg synes er en svært grei pris.. Bør jeg gå for to av disse settene foran, eller har dere andre gode tips? Hvilket frontsett anbefaler dere hvis det er snakk om ca 2000kr? På forhånd takk! jeg har det pioneer frontsettet å er forløpig fonøyd med det, men er ikke helt sikker siden jeg ikke har fått spillt det inn enda.!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hvilket frontsett anbefaler dere hvis det er snakk om ca 2000kr? På forhånd takk! Sleng på 330,-, så kan du få et sett av Focal 165V2. Koster egentlig 2590,-. Sjekk testene på linken, og legg merke til at den fikk EISA prisen sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by jalla Alt dette vil garantert låte bedre enn Pioneer høyttalerne. Amen, to that :-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by @lpher Disse: Infinity Reference 6,5" komposett: http://www.autohifi.no/prod_detaljer.php?id=678 vil gi deg bedre lyd enn de Pioneer høytalerne... :) @lpher Hva koster disse her? Så ikke noen pris.. Bisarre: Det focal-settet så absolutt ikke dumt ut! Den prisen fra eisa er vel for lydkvalitet da, ikke sant? Må tenke litt på det der.. Hva bør jeg ha av forsterker til noe sånt? Takk for svarene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hva koster disse her? Så ikke noen pris.. Bisarre: Det focal-settet så absolutt ikke dumt ut! Den prisen fra eisa er vel for lydkvalitet da, ikke sant? Må tenke litt på det der.. Hva bør jeg ha av forsterker til noe sånt? Takk for svarene! Infinitysettet koster ca 1900,-... Du trenger en forsterker som gir 2x75watt RMS i 4ohm til Focalen, og 2x90watt RMS i 4ohm til Infinity'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hvorfor står dette 300 watt maxs. og 50 watt rms på høytalere ? rein imponator effekt ? :D Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Heisann! Det nærmer innkjøp av nytt frontsett her, men tviler veldig på hva jeg skal gjøre.. Planen var to av disse settene til pioneer: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=525&taxonomy_id=25-131 Noen her som har hørt lyden i dette settet? Tingen er at jeg får det nytt for 1200kr, noe jeg synes er en svært grei pris.. Bør jeg gå for to av disse settene foran, eller har dere andre gode tips? Hvilket frontsett anbefaler dere hvis det er snakk om ca 2000kr? På forhånd takk! For 1860 kroner får du VIBE SA60, some er noe av det bedre i prisklassen! Mvh Roy PÅ ALJ_GSI sin ID Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 hva er egentlig vibe, som cerwin vega eller focal ? Noen tester med vibe ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hadde gått for focal settet hadde jeg vært deg hvis det er penest,klarest lyd du er ute etter, sikkert ikke uten grunn at mange seriøse sq biler er full av focal..;) Ellers kan jeg anbefale planet audio´s frontsett, er ikke ferdig å plassere diskant enda men foreløbig er den litt for skarp, syns jeg ivertfall. Men midbassen er det ingen ting å si på, enkelte begynner i kikke etter subben og lydbildet er klart og fint. Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Focal kiddie thumpsup Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Macgyver hva er egentlig vibe, som cerwin vega eller focal ? Noen tester med vibe ? vibe er ikke som cerwin. vibe er god, ren og digg lyd. rett og slett. viss du titter i hvilket som helst engelsk bil blad, max power, redline, fast car uk, så er bladet proppet med tester og lignende og vibe er alltid i toppen. også i svenske blader som stereo og norske blader som lyd og bilde pleier vibe å få topp score. bare å bla igjennom så ser du det fort. Anbefaler å kjøpe siste utgave av fast car uk. der kan dere se den nye demo bilen til vibe, noe jeg mener er noe av det råeste som er laget. har bilder jeg kan legge ut viss noen vil se. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 bilder er altid flott !!! bare å legge ut det. Hm, må finne noen som har dette og stille øregangen til disposisjon...:D bonde Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg