Gå til innhold

Snart lappen og Volvo 240!

Ranger emnet

MadsV

Anbefalte innlegg

Ahh morro morro.

http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=968988&_cmd=similar&cb=791.070681743766

Der har du en bil som har blitt bytta masse slitedeler på. Og det er 90', så en eventuell videre bygging til turbo motor senere, er 'peace of cake'.

Har du 50tusen til rådighet, kjøper du f.eks den bilen til 20k, da har du 30k som er nok til en 940 turbo motor og et bra anlegg:)

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bingen! Bare sådu har det jævlig klart for deg når du først er i gang med å være jævla usaklig og blande inn dine 1000hk biler kontra original japse! så er det VANVITTIG stor forskjell på DE HER 2

14132d1063758283-noen-har-flere-bilder-spygronn-volvo-240-resize-of-p7120221.jpg

http://sperra.no/file/bilder/DSC_0902.JPG

kontra de her 2!

volvo-240-2.jpg

Nissan_200SX_S14_Sportline___Z-editio_Don_simon.jpg

Hvis du ser bort i fra alderen! om du vil skal jeg gjerne finne biler som er på samma alder og igjen langt fetere enn dine 240'er!

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde kjøpe seg en orginal 240 diesel og justere så den ryker svart. Han burde i tilleg skamkappe og japsepotte!

takk! hadde alle vært like smarte som deg, så hadde vi levd i et fremmadgående samfunn!

BTW, du er fra Bø eller tødden eller noe? du stiller mannsterk med 240 diesel 19 sept?

Skal du på treff 19 sept ell? tenkte vi skulle lage film.. er mercetreff på tødden, men blir råning og sånt etterpå i storgata, så er det jo lørdag;).. har ikke tilgang på kamera jeg nå, eller kompisa mine som skal dit, vi hadde planer om å lage en redigert film.. men MULIG jeg får låne kamera av noen fra eidsvoll som skulle ta turen.. har du kamera eller mulighet/lyst til å lage en film? resten kan vi ta på pm.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke gått på skole langt vekk og hadde hatt lappen skulle jeg vært ute og kjørt hard juster volvo turbodiesel!

her har du maskin, nå blir du KAUT!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker en film her der en volvo sladda fletta av deg og du kom bare med unnskyldninger og piss:P

btw: jeg vil heller bu i campingvogn enn p eige ein japsebil som din

hehe, da lo jeg godt husker jeg! Var ikke det på acr eller noe? litt tøft å påstå at man er en gud bak rattet i forhold til andre, for så å bli eid.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider