Wheelman Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Jeg har fått en merkelig og irriterende tikkelyd i bilen min, det virker som det kommer fra høyre bakhjul. Det virker som lyden øker i takt med hastigheten, men hvis jeg drar på brekket et par hakk (ikke så hjulet står) så blir lyden nesten borte... Noen som har vært borti lignende? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 så denne lyden kommer ikke når bilen står i ro ? hadde problem med ulyder i bilen.. var sikker på at det kom bakfra, men det kom fra manifolden :P har ikke noe svar til deg.. skru av dekket og se om du har fått en oldefar (noe som må byttes).. har hørt en tikkelyd fra mitt høyre bakhjul også for en stund siden.. kansje det skal være sånn... VW :P hohoo Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Motoren er nyoverhalt så den maler som en katt :) Får vel skru av hjulet så jeg får undersøkt litt... God helg beer Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Celeborn Jeg har fått en merkelig og irriterende tikkelyd i bilen min, det virker som det kommer fra høyre bakhjul. Det virker som lyden øker i takt med hastigheten Det hørtes veldig ut som hjullager. Hvordan er lyden om du ratter fort til høyre\venstre i fart? Blir den borte? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Unknown Det hørtes veldig ut som hjullager. Hvordan er lyden om du ratter fort til høyre\venstre i fart? Blir den borte? Det er ikke hjullager, det er trolig noe løst i trommelen... Ei fjør eller no sånn... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg