kimafro Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Da har jeg fått bygd meg en ny kasse til corollaen.den andre datt nesten sammen.(netthandel drit)så tenkte at jeg skulle legge inn noen bilder av den.gleder meg til å bli ferdig med den.den er ikke trekt om ennå og av venter litt med det pga er ikke såååå flink til å trekke om.hehe.er en kunst det der http://img195.imageshack.us/i/picturefrommyphone176.jpg/ http://img40.imageshack.us/i/picturefrommyphone170.jpg/ prøvde å legge inn bilder så får bare legge ut lenker.kassa er på 25 liter hver.er skille vugg i den så ca 50 liter til sammen.skal ha 2 stk pioneer TS-W308D4.så blir nokk helt greit det :Devil: Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Hehe, ikke hver dag du bruker fugemasse ser jeg ;) Men er kassa helt firkantet? uten noe skråkant? da tar den jo nesten dobbelt så stor plass... eller er skråveggen den med hullene til elementene? Det blir i tilfelle mest sannsynlig dårligere lyd da, med elementene inn mot seteryggen ;) Å trekke kassa er heller ingen kunst hvis du får tips fra noen som har gjort det noen ganger ;) Men mann lærer så lenge man lever, og dette er langt ifra det værste jeg har sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 (endret) hei.takk for tilbakemelding.er ikke fuge masse,er snekker lim.hehe.er greit med masse lim.er ikke så nøye på hvordan kassa ser ut inni.har sica flexa n også nå.så nå er den TETT.den vil aldri lekke. :) den er skrå på fram siden og den flate siden bak skal stå mot forsterker mot seterygg.og ville ikke ha den for skrå sånn at jeg ikke driter meg ut og så passer ikke elementene.la kassa baki bilen i dag og fant ut at kassa var litt høy.men bare fjerna kassene til 5,25 hatte hylle høyttalerene så gikk det ganske greit egentlig.skal få prøve å trekt om kassa i morgen.var på biltema i dag og kjøpte trekk og kontaktlim på boks(ikke spray lim for det er dritt derifra)skal kjøpe elementene som skal i til mandag tirsdag tenker jeg og få bestillt nye 35mm strøm kabler fra bass brothers :) da blir det nokk bra og koble på kondis som jeg har liggende og oppgradere ledningene fra dynamo til batteri og chassis.har INGEN sub i bilen nå og gleder meg til å få BASS igjen.den kassa som jeg hadde baki var noe nett handel drit som jeg hadde liggende men dt holder ikke mål for alt i verden Endret August 29, 2009 av kimafro Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg