Gå til innhold

12" Legacy Sub!

Ranger emnet

bj0LL

Anbefalte innlegg

Resten av info jeg fant:

*Red Stamped Polypropylene Cone

*Wide Non-Fatguing Rubber Suspension

*Chrome Metal Basket With Dual Silver Terminal

*Multi-Magnet Structure With Chrome Backplate

*4 Ohm Impedance

*Size: 12"

*Power Peak: 1200 Watts

*Power RMS: 600 Watts

*Voice Coil: 2"

*SPL @ 1W/1M: 90.8dB

*FS: 36.5Hz

*QMS: 7.51

*QES: 0.96

*VAS: 1.847

*Overall Diameter: 11.06"

*Mounting Depth: 5.12"

*Magnet Weight: 120 Oz.

'85 Audi 100 quattro

x - '84 BMW 728i

x - '90 Honda Accord 2.0

x - '85 Audi 90 2.2

x - '86 Golf GTi

x - '91 Toyota Corolla xli 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Du Peug 605. Er rådgiver for en som skal kjøpe bil nå, og han vurderer en 3,0 Peug-605. 1991 modell.

Har fortalt han om bl.a. det elektriske, bensinslanger som ligger i nærheten av eksosmanifold, oljelekkasje fra gearkasse og motor, pakninger som ryker (bl.a. topp-pakning), dårlig hjulgeometri som gir skjev slitasje på dekk og noe mer jeg ikke kommer på i farta.

Bilen har gått 200"km og har byttet gearkasse,startmotor og noe mer. Har du hatt spes.problemer med din bil ell?

Er ikke sikker på om jeg vil anbefale han å kjøpe bilen selv om det er mye bil for pengene. Kjedelig med biler som er inn/ut av verksted hele tiden.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det er kjedelig med biler som går inn å ut av verksted, men på peugeot verkstedet der jeg jobber er det ikke så mange som kommer inn å det er ei peugeot bygd jeg bor i! Peugeot 605 3.0 l er sinsykt råe, og de brommer "bestefar" godt!!! Det er jo et faktum at peugeotter har mye kluss til tider og det er ganske rotette inunder panseret også i forhold til de nye, men 605 er en god driftsikker bil og har du først skiftet ut møkka så tar det sin tid før du kommer inn igjen hviss du behandler bilen bra... Har ikke hørt om "dårlig hjulgeometri som gir skjev slitasje på dekk" så det kan jeg ikke uttale meg om.. Oljelekk fra gearkasse finner du på andre gamle biler også, men det kan være sprekker i kassa en plass eller så er det noe annet somn lekker ut derfra. Det elektriske som streiker kan jo skje alle har ikke hørst om noen ekstrem tilfeller til 605! bensinslangen som ligger i nærheten av eksosmanifolden er kanskje ikke det lurest men det skal mye til for at det smelter!! :) Håper du fikk noen tilfredstillende svar.. Er ikke så erfaren innen bil så jeg er nokk egentlig ikke den rette i å svare på dette men jeg sa nå det jeg mente og vet! yummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider