jossi^ Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Noen her som har tatt ut hele hanskerommet? Er det noe man bør være obs på? Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 http://pdftown.com/Installing-RNS-E-SAT-NAV-for-Audi-A4.html Last ned PDF fila som ligger litt nede på siden. Inne i den så ser du hvordan hanskerommet skal taas ut. mvh Kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Tusen takk! :) så ikke så vanskelig ut det :) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 om du har muligheten til å deaktivere airbag så skal dette gjøres før du tar ut hanskerommet for å slippe at airbaglampa kommer på:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet September 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 så det stod noe om det i den linken KjetilR kom med. Tror ikke jeg har noe sånt, er det noe knapp inni hanskerommet det i tilfelle? :-) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flandy Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Jeg hadde ut hanskerommet på min '02, uten å skru av noe airbag. Hadde ikke problem med airbag lampe i det heletatt.. :) Siter ----------------- ------- -- Audi A4 2.0 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 så det stod noe om det i den linken KjetilR kom med. Tror ikke jeg har noe sånt, er det noe knapp inni hanskerommet det i tilfelle? :-) Om du kan deaktivere airbag så har du en bryter som du kan vri med nøkkelen, inne i hanskerommet ja:) jeg hadde ut mitt seinest idag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Jeg hadde ut hanskerommet på min '02, uten å skru av noe airbag.Hadde ikke problem med airbag lampe i det heletatt.. :) Har du mulighet til å deaktivere den da? Sånn jeg har forstått det så er det for att man plugger ut deaktiverings-bryteren for å ta ut hanskerommet å da kan det bli kluss med feilkoder!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossi^ Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Ah, skjønner :) tror ikke jeg har noe sånt, får se når jeg kommer hjem :) Siter 2004 Audi A4 1,9tdi quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Ah, skjønner :) tror ikke jeg har noe sånt, får se når jeg kommer hjem :) Da går det sikkert helt fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Fornøyd med klargjøringen?:) Inget problem med noe varsellamper her heller. Når jeg hadde demontert handskerommet på min gamle så lyste ESP samt Airbag, men når jeg satte det tilbake og koblet på kontakten som ligger bak så var alt som normalt igjen:) OBS! Pass på klipsa! De tåler ikke en dritt! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg