JvhCossie Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Uffda... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 :win Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Noen andre som ser Relationship Status: Engaged? Tipper typen hennes blir noe sur da han finner ut at kvinnfolke har hatt en anna kar oppi toern på facebook! :p Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Hahaha Priceless!!! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 love cave?... HAAHAH! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 for meg virker dette som BS egentlig! jeg har nå for morroskyld prøvd å søke opp alle de som du ser der. INGEN av dem er å finne på nettet! hverken på vennelista eller de som skriver i mld's boksen hennes.. litt rart eller? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Det ble på den vide wide webben konstatert allerede forrige uke at dette var fake... Bare så dere ikke henger altfor mye etter og tror noe annet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 http://www.facebook.com/search/?q=monique+brooks+cocco&init=quick Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 ene vennen finnes hvertfall:D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Speaking of... denne er litt lei den og. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Haha Da erru fucka vettu haha Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Facebook er styggedom, ta bilder på fest og rett innpå Facern, uff.. Aldri om eg skal ha facebook Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Facebook fungerer utmerket til sitt formål... Men som alltid i livet er det lurt å tenke over hva og hvordan man ordlegger seg/legger ut av personopplysninger. Har hatt dette i flere år nå. Og har da ikke opplevd noen ubehagliheter. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 (endret) Jeg er snart den eneste i Norge som ikke har Facebook.Faen, jeg er standhaftig ass. Facebook er styggedom, ta bilder på fest og rett innpå Facern, uff.. Aldri om eg skal ha facebook Skal heller ikkje ha Facebook nokon gong. :blunk::D Endret August 30, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 facebook er både greit og tafatt til tider.. men det jeg faen ikke skjønner er når mødrene og fedrene til kompisa mine i alder av 50+++ legger seg til... why? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg