Ner_Q Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Har nettopp fått satt in et Green innsatsfilter.. Og så fjernet jeg det forvarmingsrøret som går fra manifolden til luftfilter boksen.. Har det noe å si hvis jeg fjerner den om sommeren? For den tilfører jo varm luft til motoren, veit ikke om det gjør noe med effekten hvis den sitter på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Det røret skal føre varm luft til luftfilteret når det er kaldt ute, når det er varmt skal et spjeld lukke seg slik at det hentes luft fra fronten av bilen istedet. Hvis dette systemet fungerer som det skal, ville jeg ikke fjernet slangen. Sett den ihvertfall på igjen når vinteren kommer, den er god å ha da. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ner_Q Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Ok, tenkte meg at det kunne være noe sånt.. Takk for hjelpa, ble litt klokere nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg