74SciroccoTS Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Jeg har en 74mod VW scirocco som skal på hjulstillings kontroll, men jeg ønsker å grovjusterer før jeg leverer bilen. Alt er vært demontert, så vinklene er helt på jordet. Nesten umulig å kjøre med. Noen som har en grei fremgangsmåte å få justert hjulstillinga på? Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Juster camber mest mmulig rett med vater, og aller viktigst likt, juster så spissing til ett par mm med stav, har du ikke stav, så får du justere etter øyemål på bakhjula, så du ser like mye/lite av bakhjula på bagge sider av hjulet når du sikter langs det. Det bør funke fint fram til kontrollen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 En planke langs bakken opp mot dekket på begge sider av bilen. Mål med to målebånd, et foran og et bak, så justerer du til du har lik avstand foran og bak dekket Litt sånn som gutta her gjør. Bruker du planker eller helst metallplater blir det mye mer nøyaktig http://www.bakerprecision.com/longacr16.htm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg