Mellow Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 får gira noen ganger andre ganger ikke, vansklig å få i revers,men noen ganger virker det som om alt er bra bilen er en 124 250 diesel 1988 modell. Noen som vet hva som kan være galt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mellow Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Er Manuell gir kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Luft clutchen og kontroller girstaga. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mellow Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Luft clutchen og kontroller girstaga. ok , takk for svaret men hvor på girkassa sitter lufteskruen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Som jeg sa til deg på Facebook i gårkveld tror jeg at du må lufte clutchen. Tror lufteskruen sitter på v. side av kassa. men kan kanskje være feiljust girstag også.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gekko Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 (endret) Som jeg sa til deg på Facebook i gårkveld tror jeg at du må lufte clutchen.Tror lufteskruen sitter på v. side av kassa. men kan kanskje være feiljust girstag også.... hei har en 190e som er helt mongo med giringa , helt fjern fra 2 til 3 og tilbake må trikse litt for revers .. er dette noe overførings greier ? som er billig fiks ? dette er min første vanlige merce. så er helt ukjent for meg hvertfall sinnsykt mye vandring *edit* ja kløtsjen er fin fin Endret Januar 1, 2010 av gekko Siter Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy .. Derfor denne singatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoresen91 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 hadde akkurat samme problemet selv, da hadde skruene som fester overføringa inn på kassa løsna. jeg ville sjekka det det sitter 2 6mm umbrako skruer inn på kassa, stram de og smør opp med noe tyntflytende fett så skal de nok gå bedre. Siter volkswagen corrado g 60 ford sierra doch(solgt) mercedes benz e-klasse w124 300 driftebil(vrak) nissan primera p11 si (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg