Gå til innhold

Hvor mye faller SX'ene i pris per år ca?

DZS89

Anbefalte innlegg

øhm?.. du er designblind om du mener S13 har et fetere kaross men greit nok, deg om det!

den s14 er ikkeno annet enn bytta felger på! det er nemlig slik en S14 ser ut søta!

den S13 har kanskje en billig utgave av hjul men det hjelper ikke . s13 ser jævlig ut anyway

S14A lille venn.. IKKE S14 ;) Stor forskjell. Det jeg mener er at S13 karossen har mye potensiale med litt pynting :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes S13 ser bedre ut.. Grei nok at den er ekstremt vanlig, men uansett.

Men du skal lete en del for å finne en S13 som er bra.. Det finnes desverre alt for mange idioter her til lands som driver med jallamekk og alt sånt.

s13 facelift ser best ut ja, men på en annen side så er det umulig å få en 200sx i nærheten av rå, så det beste er å finne en annen bil før du blir mobba, men muligheten for å finne en bra en er jo absolutt der, det er jo en bil ingen vil ha, ser jo bare på hvor mye den har falt i verdi

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S14A lille venn.. IKKE S14 ;) Stor forskjell. Det jeg mener er at S13 karossen har mye potensiale med litt pynting :)

for meg er i grunn en s14 og s14a helt like. gidder ikke å legge mye energi i å skrive den ekstra bokstaven! jeg sikter UANSETT til s14a. når jeg sier 200sx

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s13 facelift ser best ut ja, men på en annen side så er det umulig å få en 200sx i nærheten av rå, så det beste er å finne en annen bil før du blir mobba, men muligheten for å finne en bra en er jo absolutt der, det er jo en bil ingen vil ha, ser jo bare på hvor mye den har falt i verdi

du skal ikke uttale deg så mye frøken. burde ikke du være ute å plukke jordbær på en åker i nærheten?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er i grunn en s14 og s14a helt like. gidder ikke å legge mye energi i å skrive den ekstra bokstaven! jeg sikter UANSETT til s14a. når jeg sier 200sx

Like bortsett fra Frontlamper/ Dypere fanger,sideskjørter og leppe på fangeren bak :)

Det samme som ville gjort en S13 så uendlig mye tøffere :)

Koz og klemz

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like bortsett fra Frontlamper/ Dypere fanger,sideskjørter og leppe på fangeren bak :)

Det samme som ville gjort en S13 så uendlig mye tøffere :)

Koz og klemz

pakkis!? jeg vet godt forskjell på de bila.. har trosalt endevendt par av dem og sikkert gått dypere på dem enn noen andre på forumet her...MEN

se på S13 med facelift da?... looks like a box of crashed coOkies! jeg skjønner seriøst ikke hvor dre har det fra at en S13 ser ferete ut.. HVOR?!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakkis!? jeg vet godt forskjell på de bila.. har trosalt endevendt par av dem og sikkert gått dypere på dem enn noen andre på forumet her...MEN

se på S13 med facelift da?... looks like a box of crashed coOkies! jeg skjønner seriøst ikke hvor dre har det fra at en S13 ser ferete ut.. HVOR?!...

hehe.,.. Serber? :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du drft-r, istedenfor å være så breial, kunne du tenkt deg et drag race i sommer? en kompis har en c-klasse som det er gjort litt med, kan du ikke justere opp 200sxn din maksimalt av det du kan og bli med? vi kan ta resten på pm, du sier jo at mercedes er noe dritt, så da kan vi jo få det bekreftet istedenfor å krangler om hva som er bra, han stiller mer enn gjerne sier han

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du drft-r, istedenfor å være så breial, kunne du tenkt deg et drag race i sommer? en kompis har en c-klasse som det er gjort litt med, kan du ikke justere opp 200sxn din maksimalt av det du kan og bli med? vi kan ta resten på pm, du sier jo at mercedes er noe dritt, så da kan vi jo få det bekreftet istedenfor å krangler om hva som er bra, han stiller mer enn gjerne sier han

Dette er vel en ren driftebil om jeg ikke tar helt feil :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nå må du faen meg gi deg. tror du virkelig noe hjemmesnekkra C klasse kommer til å dra i fra nissanen?..

jeg kan gi han mere fair løp og heller stille med excursionen!

Har allerede der grisa i fra en smålig opphora Eklasse med 20" og motorpops. han holdt følge frem til 170 da måtte jeg gi opp for luftmotstanda.

Gubben selv var sjokkert over hvor jævlig 4 tonn klarte å dra på!

du må seriøst være skikkelig på tur om du mener en C klasse skal dra i fra en banebil av denne typen..

Jeg velger å avstå dette for at du skal sleppe ydmykelse i bygda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør du ikke å kjøre banebil på veien? lei deg prøveskilt da vel, excursion gidder han ikke, da det ikke er noe motstand, men 200sx din var mer interessant

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår