Gå til innhold

Hvor mye faller SX'ene i pris per år ca?

DZS89

Anbefalte innlegg

tør du ikke å kjøre banebil på veien? lei deg prøveskilt da vel, excursion gidder han ikke, da det ikke er noe motstand, men 200sx din var mer interessant

nå må du faen meg gi deg.. er du seriøs med alt det svadaet ditt?

Excursionen tror jeg nok er mye mere motstand enn hva han kompisen din i grunn kan tenke seg. når 4 tonn drar 0-100 på under 8 sec, burde det ringe bjeller?!

Også vil du da heller at han skal kjøre mot en bil på 450hk og 600nm på hjula?... satt opp for grep og banekjøring?

Neppe.

Jeg er overhodet ikke redd for å kjøre den bilen på gata. tror i grunn jeg har kjørt biler på prøveskilt mere enn hva du har gjort på veien!

det har heller noe med å være real å gjøre. i dette tilfellet er dette for kompisen din som å veien 60kg og løpe på en boler som er 2.20høy og 1.50 brei!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå må du faen meg gi deg.. er du seriøs med alt det svadaet ditt?

Excursionen tror jeg nok er mye mere motstand enn hva han kompisen din i grunn kan tenke seg. når 4 tonn drar 0-100 på under 8 sec, burde det ringe bjeller?!

Også vil du da heller at han skal kjøre mot en bil på 450hk og 600nm på hjula?... satt opp for grep og banekjøring?

Neppe.

Jeg er overhodet ikke redd for å kjøre den bilen på gata. tror i grunn jeg har kjørt biler på prøveskilt mere enn hva du har gjort på veien!

det har heller noe med å være real å gjøre. i dette tilfellet er dette for kompisen din som å veien 60kg og løpe på en boler som er 2.20høy og 1.50 brei!

Du,tenk om det er en C klasse TDi med chip :):):):):):):):)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mindre det er en mercedes med SL55AMG motor har jeg ikkeno å bekymre meg for. da blir det bare litt værre å ta'n!

okey, men da har vi en deal, er ikke sl55 amg-motor

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, men da har vi en deal, er ikke sl55 amg-motor

trodde ikke det var det heller.

hva er dette for en bil siden han er så gira på å kjøre mot akkurat den sure riskokern min egentlig?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke det var det heller.

hva er dette for en bil siden han er så gira på å kjøre mot akkurat den sure riskokern min egentlig?

er en c180, 1,8 med lavtrykksturbo, større ic og 0,8 bar i ladetrykk++ ca 300hk

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm..

CA 300hk er sånn piss med å stikke fingern i lufta og så gjette seg frem? har han papirer på hva den kjerra har bremsa?!

hehe, det er stikke fingern i lufta-tall ja, ikke fått bremsa enda, er ikke helt ferdig

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår