Gå til innhold

Svakt lys, golf 3 vr6

Ranger emnet


Almenning

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Sliter litt med svakt lys på min golf. ( Jeg har angel eyes )

Når jeg skifter fra nærlys til langlys er lyser det sterkest i det jeg skifter. Så om jeg holder inne "stikken" lyser den sterkere enn i langlys stille.

 

Det samme gjelder parklys / grøftelys. Det er så lite lys i ringene at jeg kun ser det når det er veldig mørkt, og om jeg ser etter, det er såvidt det eksisterer.

 

Jeg har ny lysbryter med eget stille for grøftelys, men skjer ingenting når jeg endrer på det. Skal laste opp noen bilder av bryterene, men jeg har ikke bilder av lysene mens de er på.

 

Bilder blir lagt opp så snart jeg kommer hjem

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angel eyes.

Hrp, jeg er ikke dum heller.

Poenget er at idet jeg skifter til langlys fra nærlys, lyser den sterkere enn den gjør når den faktisk står på langlys, om du kjønner.

 

Og når den står i park lys, er det såvidt det er lys i ringene, men grøftelysene lyser som de skal, så er vel noe problemer med angel eyes'ene antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har angel eyes.

Hrp, jeg er ikke dum heller.

Poenget er at idet jeg skifter til langlys fra nærlys, lyser den sterkere enn den gjør når den faktisk står på langlys, om du kjønner.

 

Og når den står i park lys, er det såvidt det er lys i ringene, men grøftelysene lyser som de skal, så er vel noe problemer med angel eyes'ene antar jeg.

 

Grunnen til det er at da lyser både nær og fjern samtidig.....

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det lyser faktisk bra når jeg holder inn hendelen, ellers er det crap. Langlysene lyser sånn ca som nærlysene burde.

Jeg vet det heter skjønner og ikke kjønner. Kunne sikkert funnet flere skrivefeil hos deg og om det faktisk hadde brydd meg.

Men bare ver tøffelhelt på et forum, om du har glede over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i D.I.Y tråden så ligger det en guide til hvordan du får nærlysene til å fortsette å lyse når du slår på fjernlys.

 

Forøvrig kan du prøve å måle spenningen på langlyspærene dine, aller helst bør spenningen ligge på 13,5-14v..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår