Gå til innhold

selger min MKIV, ønsker MKIII tips!

Ranger emnet

¤haz¤

Anbefalte innlegg

Som sagt, orker ikke mer av bilen min, en 99 mod MKIV, ønsker å selge denne og heller legge meg på 25K for en helt grei treer golf.

Kan ingenting om disse bilene, har følgende kriterier:

- ikke rust

- servo

- manuell

- servicer fulgt

- litt motor

det er vel egentlig det. Noen tips til hva man må se etter på disse bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har stelt opp og solgt noen MK3-ere nå, og har tatt bilder av prosessen på dem.

Rust er det største og vanligste problemet. Teknisk går de stort sett greit, men PKK påpeker ofte rust på bremserør, treg håndbremsewire og knekte fjærer ofte bare en 1/4 runde, men enden av fjæra er ikke "butt", men skarp.

Sentrallåsen er jo på luft, og luftslangene kan lekke. Oftest i forb. med bakluka.

Dørlåser/håndtak er jo elendige, og jeg må ofte ta opp disse og rengjøre og smøre disse. Nye dørhåndtakher jeg fått fra Tyskland via Ebay for € 9,90 :-)

Kjøpte forresten noe dritkule tåke/blinklys forleden i Euroclear design. Kommer bilder i løpet av uka.

Golf 3 er en morsom og enkel bil.

Får mye morro for 15-30 høvdinger, men se opp for stålplastgutter!

Jeg kjøpte min strøken fra noen slike. Etter 2 mnd så den sørgelig ut...

Neste ut i rekka er denne, så det blir nok et brev med takk for "godt" arbeide og bilder av hva de har gjort og hva de burde gjort, til disse sandefjordspøblene...

Tja...

Ønsker du fortsatt å skufte ut firern din???

MVH

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er for dyr for meg, hvilken bil er neste steg ned dersom jeg vil legge meg på 25K? Har erfaring med VW

Har en 95-TDI til salgs........ 1 mangel som jeg har igjen å rette opp før den er eu-ok... kan nevne: senk, ny lakk i 2005, 16" godkjent i vognkort, recaro, stabstag, nyte mansjetter/bremser rundt/skiver/reg.reim/strammer/motortest, nye foringer i bakaksel,stabstagforinger er byttet til bedre, nye lykter foran/bak. Stereo. selges 19000

Lenke til kommentar
Del på andre sider