Gå til innhold

hva måtte jeg hatt i strøm til Soundstream XXX-6500D 6500 Watt RMS

Ranger emnet

kimafro

Anbefalte innlegg

hei lurer på en ting.hva slags dynamo,batteri/kondensator måtte jeg hatt til Soundstream XXX-6500D 6500 Watt RMS.den er 3400wrms i 4 ohm.står at den er optimal med 16 volt.går det med et kraftig 12 volts batteri eller må man ha høyere volt?har ikke sååå peil på akkuratt det der.hadde det holdt med 1 batteri eller må man ha 2 batterier eller flere?takker for alle inspill.vil ha noe bra noe for en gangs skyld.hehe.og s[nn ca pluss minus koster dette.skulle hatt dette pluss annet snacks i en bmw e36 hvis dette er til noe hjelp

Endret av kimafro

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner.expensivo.hehe.hadde vært litt kult å bare hatt det lissom.men har faktisk sitti å grubla litt på det der.men hadde jo vært morro å bare overdøve f eks.du står i et lys kryss og 1 bil står forran deg å dundrer på som faen med en musikk en ikke liker.åsså bare putta noen øre propper i øra å guffa på som faen for å overdøve.mmmuhhhhhhaaaaaaaa.men er vel egentlig bedre å bare ha et greit anlegg som spiller bra som en vil ha det og nyte lyden egentlig.har en pioneer 12" på 1000wrms liggende og en a/d/s mono blokk på 1000w rms i 4 ohm og 1600 i 2 ohm og 2000 i 1 ohm.er vel p7000.1 den heter og ikke p700.1 for den er det vel 300w rms eller no sånt tilsammen på hvis jeg ikke tar helt feil.vet den har fått mye dritt her inne.men den burde holde til den ene wooferen"håper jeg" og ha litt til overs.da jeg satt å leste kritikken blei jeg litt irretert på at jeg hadde kjøpt den.har ikke fått prøvd den ennå.men er den dritt så setter jeg den i bilen til dama.men uansett det skal bare ligge å go gjøre seg så lenge.er også sugen å ha full focal inni bilen.greit front sett for rundt 2500 til 4000 men er litt usikker på og ha bak høytt.men er jo også litt glad i den "suround lyden".må vel også ordne meg en slik dynamo og et godt batteri og noen FEITE kabler.tror det var 50mm2 på den mono blokka.blir det for jævlig så skifter vi ut det som ikke passer.hehe.detta blei mye skriving gitt

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider