Gå til innhold

Manifoil og ventilløftere til eldre 4 syl VAG <95

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Selger en stk manifoil til 4 sylindrede VAG (Audi, VW). Har stått på en 1994 Audi 80 B4 2,0S, men passer andre VAG modeller (golf, passat, 80 B3 +++). Manifoilen har vært montert på en motor som har rullet 30,000km (så godt som ny, hel og fin, kun normal overflaterust og sot innvendig). Ble anskaffet nå i sommer pga at jeg trodde manifoilen jeg har hadde sprukket, men den trengte isteden plansliping. Disse manifoilene finnes det få av brukt siden de tåler lite (sprekker og slår seg). Kanskje derfor du trenger?

Nye koster disse ca 6000,- og de er som sagt vanskelig å komme over brukt uten sprekker. Jeg har portet den slik at det er mindre sjangs for at den sprekker + 0,5hk extra;) Mod nr: 048 253 033A HJK. Lambdasonde og pakninger følger ikke med, kun manifoil.

Selges kr 2500,- + evt frakt, kan hentes i Skreia, Østre Toten.

Har også 8 stk orginale Audi ventilløftere som har rullet 5,000km. Har du en 8 ventiler VAG motor som tikker er dette løsningen. Disse er akkurat som nye (null slitasje) og ligger i olje. Byttet til fordel for lettere ventilløftere grunnet kvassere kam. Nypris er 500kr per løfter, altså 4000,-.

Kr 1000,- + evt frakt, kan hentes i Skreia, Østre Toten.

Dette er prisen jeg ønsker for delene, men bud mottas.

Ta kontakt på PM eller svar på denne tråden. Bilder legges ut om ønskelig.

mvh

Hans J

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei!

Har også 8 stk orginale Audi ventilløftere som har rullet 5,000km. Har du en 8 ventiler VAG motor som tikker er dette løsningen. Disse er akkurat som nye (null slitasje) og ligger i olje. Byttet til fordel for lettere ventilløftere grunnet kvassere kam. Nypris er 500kr per løfter, altså 4000,-.

Kr 1000,- + evt frakt, kan hentes i Skreia, Østre Toten.

Nypris 500kr pr løfter? Hvor har du kjøpt de?

8 nye originale løftere koster 1296,-

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider