volvovassdal Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 x16.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 --"-- :p URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) Det såg noko merkeleg ut. Men, eg kan sikker vende meg til det. Endring av innlegg har vist blitt lettare. Nå er det også muleg å sjå kva for nokre innlegg som er nye. Er eg den einaste som likar det nye oppsette? Endret September 1, 2009 av Actros 8x8 Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Enig, detta var fæle greier! Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 vil det bli gjort noe med dette kjære moderatorer? :) _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 vil det bli gjort noe med dette kjære moderatorer? :) Det er desverre ikke opp til oss, det er administratorene som må fikse dette :) Hvis de føler for det da ;) Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 #22 her! Jeg synes vi skal beholde det slik som nå og åpne opp for (STORE) bilder i signaturen slik som på flere (les: mange) utenlandske forum. Sånne på 400 pixlers høyde. Zimmern: Denne tråden ble startet kvart på tolv i går kveld. Er ikke sikkert vedkommede som står bak det nye konseptet engang vet om tråden. :) PS! Jeg foretrekker en viss fast bredde på tekstspalten all den tid det er flytende tekst. Når jeg leser på artikler på min 19" med 1280x1024 oppløsning smalner jeg gjerne inn nettlesern slik at øynene slipper å slite med å vandre så mye horisontalt. Det er ikke bra. Vondt å treffe neste linje blir det også. Alle vet jo hvordan det er med ENORME bilder i en prosjekttråd på eldre vBulletin og andre forummotorer uten autoresize av bildene. Må sitte og scrolle sidelengs hver eneste linje for å få lest. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Puh.. Forumet er lesbart igjen jo :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Herlig:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Da var alt i den skjønneste orden. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 får se da vettø....alltid litt uvant i starten med nye greier. Kjøpte meg ny bil for litt siden. uvant med knapp til håndbrekk i stede for gode gamle mellom setene. men funksjonen er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg