Gå til innhold

Kjøre rettens vei

Ranger emnet

Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har blitt tatt i 149.93 Km\t i 100 Sone..Jeg var bil nr 3 fra politi og frem.

Jeg fikk 10 000 i bot og 7 mnd uten lappen.

Men jeg har flere venner som har liggi i 143 - 152 - 147 km\t og de har også prikker i sertifikatet allerede,de har fått 9000 i bot og 3 - 6 mnd uten lappen.

Jeg har alle deres Saks nr og forklaringer,MEN jeg trenger flere.

Så om noen der ute har fått en "GOD" staff i forhold til min så send meg Saks nr og forklaringen din.

Slik at det blir lettere for meg å få tatt rotta på snuten!!EN GANG FOR ALLE.

Skal ned til advokat på Mandag så gjerne før det.

La oss prøve å få tatt de luringene.

På forhånd takk for hjelpen.

MvH Fredrikstad..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du drete på draget og har ingenting å stille opp med. Du vet godt at grensen for å miste lappen er 140 (40% over fartsgrense) i 100 sonen. Politiet operer med en sikkerhetsmargin, slik at farten din var nok nærmere 160 enn 150. De andre har kanskje fått formildende straff pga jobb o.l.

Det er godt vi har et politi som tar folk som kjører i 150 i 100 sonen! Det er disse som skal få svi, ikke de som holder 10-15 over...

Er du misfornøyd så er det eneste å ta det opp med advokat og håpe på bedre løsning... Retten er rettferdig, selv om det ikke alltid føles slik.

Endret av HaaJeHaa

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider