Gå til innhold

Litt mere statistikk fra www.bilforumet.net

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Alle disse tallene er regnet ut fra denne månedens (August) tall.

 

 

Hver dag er det 99.868 treff/klikk på http://www.bilforumet.net total

 

Et totalt av 17.973 sider blir vist i snitt pr dag

 

 

http://www.bilforumet.net har i August 650 unike besøkene vær dag mot 443 i juli.

 

http://www.bilforumet.net har i Juli et total på 20.155 unike treff og 83.530 siden vi startet opp i Februar.

 

Total har forumet belastet serveren med 92734mB

 

 

Forumet har forøvrig nå 871 medlemmer og vokser fortsatt!

 

 

for og se på forrige månedes statistikk sjekk her

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsxr600

legg det ned på tirsdag og møt opp på rånerplassen til helga davel, da er du sikkert populær, hehe ;) :) ;)

 

Ja, best å passe deg Håkon! Legger dere ned kommer vi andre 850 + medlemmene til å hjemsøke deg og sørge for at du ikke lever noe godt liv lengre også!

 

Hehe, neida... Er lov å tulle litt! :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

vær = det som er når man ser opp, med mindre du sitter inne (da er det taket)

hver = foran alt du kan si "eneste" etter

:cool:

 

 

hahaha... takker og bukker...

 

 

jeg fikk ikke best i norsk.. heller bedre i engelsk. menneh? joa..! nå kan jeg det ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegene av meg selv og et par andre. drit i å komentere når folk skriver feil, det er nemlig ikke alle som var sinnsyke i norsk på skolen og noen har dysleksi. De kvier seg kanskje for å skrive her når de ser at noen slenger med leppa hvis de skriver feil!!!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg... når kranglingen har gått langt nok så begynner det å gå på skrivingen løs (type, lær deg å skriv først... )... skjer så alt for ofte på Zatzy og var vanlig på Cossie forumet..

men.. her ble det sagt med humor.. og etter det jeg klarte å se så var det ingen som ble såre stødt.. synes faktisk det ble en ganske så artig liten seanse ut i fra det.. :)

 

Slik jeg så det så endte det faktisk motsatt vei.. "hoho, ble litt feil der ja.. haha.. fixer ikke detta jeg? noen som kan?? haha.. drit i det.. vi klobber i vei så godt vi kan.. hehe.. "

 

 

Srkiv i vei, vi forstår hva det står likkavel :)

 

*svakt smitta*

 

:D

 

:cool:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

På vegene av meg selv og et par andre. drit i å komentere når folk skriver feil, det er nemlig ikke alle som var sinnsyke i norsk på skolen og noen har dysleksi. De kvier seg kanskje for å skrive her når de ser at noen slenger med leppa hvis de skriver feil!!!

 

Enig med deg, det bør ikke bli mobbing.

Men det går an å lese over før man poster , det ser så dumt ut med masse skrivefeil, hvertfall hvis det er pga latskap.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

På vegene av meg selv og et par andre. drit i å komentere når folk skriver feil, det er nemlig ikke alle som var sinnsyke i norsk på skolen og noen har dysleksi. De kvier seg kanskje for å skrive her når de ser at noen slenger med leppa hvis de skriver feil!!!

 

 

assa ... jeg bare kommenterte en skrivefeil som marius hadde begynt med. Skrev akkurat det samme forrige måneds stats. Folk med dysleksi skriver ikke de samme ordene feil hele tida. Der kommer skrivefeilene spredt.

Bedre å si ifra nå enn å la marius "drite" seg ut i flere år før noen gidder å si ifra..

 

ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

 

assa ... jeg bare kommenterte en skrivefeil som marius hadde begynt med. Skrev akkurat det samme forrige måneds stats. Folk med dysleksi skriver ikke de samme ordene feil hele tida. Der kommer skrivefeilene spredt.

Bedre å si ifra nå enn å la marius "drite" seg ut i flere år før noen gidder å si ifra..

 

ok?

 

hehe.. jeg skreiv det feil 1 gang egentlig bare siden jeg copy and pasta det videre for å få det identisk med forrige månede :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår