team240 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Har innstallert nytt stereoanlegg i min volvo 240 b230a. Får nå for lite strøm og lurer på hva slags dynamo jeg kan sette på (som passer) for å lade mer? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uheldig Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) 9 serie bosch dynamo. er vell på en 100-120 A dynamoen må komme fra en som har feste på høyre side. http://basen.bil1din.no/resultat.aspx?bilkod=5060&delkod=7405&sort=11&sok= her er noen. Endret September 2, 2009 av uheldig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 OK takk, men noen som hvet hvor man frå tak i disse dynamoene nye? Evt. andre som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Biltema:) er på 100ah. 1300kr. basser som en drøm:) Har det på min. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 passer* Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 jeg har VAG dynamo på min, litt modifisering men. får dem jo opp i 150a og mange forskjellige. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Et ordentlig batteri burde være 1. prioritet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Det er jeg enig i RuZleBiFf. Koster man på seg ett bra batteri så slipper man å tenke på det på hvertfal 10 år. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Takker for alle svar, har kjøpt helt nytt gelebatteri framme i bilen og et bak i bagasjen, så det er i boks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Jeg kjøpte 100A dynamo på biltema til min 740. Funker fjell den. Billig er den også. :) Anbefales. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team240 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Må nok en tur på biltema skjønner jeg:) Hehe, men kikkka på nettsidene dems, var 2 stk av den bosch 100a, sammme hvilken eller er det forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Den ene kosta 800 å den andre 1300 eller noe eller? trur det ikke er noe forsell på dem. Jeg har den til 1300 å den funker fett. Biltema pleier jo ikke å være kvalitet, så jeg kjøpte den dyreste bare for å være sikker jeg. Det du må passe på er at det er samme type pluss å minus på den du har å den du kjøper. Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg