Gå til innhold

Anlegg for Mercedes C180 '98 mod.

Ranger emnet

Driven

Anbefalte innlegg

Heisann, ny her på forumet og på anlegg-fronten. Har seg slik at jeg skal kjøpe meg et anlegg til bilen min. Det er originale høyttalere i bilen fra før av tror jeg, faktisk i hattehylla også (men ikke 6x9). Så jeg lurer på om dere har noen bra anbefalinger eller en forslag-liste til dette.

Trenger nok en ny spiller også da den som står i er noe fra Denver.

Lest at dere anbefaler Focal en del steder. Så det jeg trenger er nok:

Spiller

Sub

Forsterker(e?)

Høyttaler framme (bak?)

Mm.

Pris, tja, max 7500 ?

Kan også nevne at jeg er fan av "dyp" bass, og det jeg hører mest på er metall der man tydelig kan høre trommene i bassen og techno/trance, så er litt av begge deler.

På forhånd takk! :thanks

Endret av Driven
Legge til litt mer info

Travel the distance..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

år vel bumpe denne tråden. Altså, jeg trenger råd fort !

Har mailet til et par bilstereo-folk, men tydligvis gidder få eller ingen å svare, flott!

Så om noen kunne hjelpe meg så jeg kan få kjøpt meg et anlegg, kjerne lage en pakke til meg fra en fabrikant eller foretning. Jeg skal skrive tydelig hva jeg trenger:

Komponenter:

Subwoofer

Spiller (må ha USB)

Forsterker(1? 2?)

Høyttalere (framme, og evt. bak)

Noen som kommer på noe mer?

Hva hører jeg på:

Mye metall, men også mye hip-hip/techno med mye bass. Eksempler: In Flames, Dimmu Borgir, Kanye West, The Killers

Hvor mye vil jeg bruke:

Ca 7500

Dette er da til en Mercedes C180 som tydligvis bare har original anlegg i seg, bortsett fra en dårlig Denver spiller.

Kom igjen nå, vis litt sympati for en stakkar som meg :deng

Travel the distance..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker jeg på erfaring av 96mod. C-klasse (w202):

Originalt er det skjært fire hull i hattehylla, to doble som det er plass til 6.5"ere.

I dørene foran er det plass til 5" 1/4 eller 6.5". Jeg er ikke helt sikker, men skal prøve å dytte 6.5" inn der så snart jeg får festebrakettene. Om jeg får på dekselet over vet jeg ikke helt ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider