Snutta Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hei. Selger nå min volvo 740. er 90- mod. Den er noe sliten å se på, hovedsak pga bulker. Når det gjelder rust, så er det minimalt. Det er skinnseter i bilen. Motoren virker veldig fin. Noe klukking fra mellomakselen tror jeg, virker som om er en foring/pakning eller noe. Ellers av andre feil, så virker bensin måleren litt på mofo, når den selv vil, turteller funker, men ikke noe annet. Typisk 740 sykdom med dårlig kontakt. Eu til Januar, årsavgift betalt. Kontakt meg helst på mail eller tlf, men også på pm. 92045234 / tibiareke@hotmail.com Mvh Remy. (Bilder kommer senere.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=971772;Modified=1251992052;_cmd=similar Bilder. Endret September 3, 2009 av Snutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 hvor mye går den for? Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg