golfcab Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) 4x100. ET25 2 er udelte og 2 delte for planen var å sette på bredere ytterring.BBS er som kjent i solid kvalitet og ettertraktet plass til 296mm bremser. har bud på 3500. *SOLGT* Endret Oktober 1, 2009 av golfcab solgt Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 dvs da altså at to av dem ligger delte, eller er dem skrudd sammen igjen? skjevheter o.l? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 to av dem er delte ja.. for planen var å kjøpe 2 nye bredere kanter. ser hele ut, men har selv ikke kjørt med dem. har bud på 4000 nå Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 hvor bor du? mulighet for å sende? Intr i bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 hvor bor du? mulighet for å sende? Intr i bytte? vil helst ikke sende, men om jeg må kan jeg sende mot forskudd og betaling av frakt, holder til nær haugesund. budet er nå på 4200.- vil ikke ha innbytte i annet enn smidde/skrudde hjul evt. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 4300 da... vil helst ikke sende, men om jeg må kan jeg sende mot forskudd og betaling av frakt, holder til nær haugesund. budet er nå på 4200.- vil ikke ha innbytte i annet enn smidde/skrudde hjul evt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 4300 da... det er vertfall høyest til nå Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Og hvor lenge går "budrunden"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Og hvor lenge går "budrunden"? ventet på den :) nei så lenge budene tikker og går oppover har jeg ingen bråhast med å stoppe budrunden. kommende søndag tenker jeg. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 bud på 4500.- mottat Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 fremdeles for salg. den med høyeste bud fant andre hjul og trakk seg. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dyvlin Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 hvor breie er felga?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 hvor breie er felga?? 7x15" altså bredere og annet Et enn det som ble levert til VAG. ingen som vil bygge sei gromme hjul? Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Jeg er interesert i felgene. Har du et tlf nr eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet September 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 92089811. bare ta kontakt. 4500.- er hente prisen nå. har trolig kjøper nå i uka. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg