Monthy Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hei, er på jakt etter en brukt turbo. Samme hva merke, størrelse osv. Den bør ver i fungerende stand men er ikke et must så lenge kompressor og turbinbladene er ok. Hvor mye må jeg regne med får en slik sak? Takker for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hvor lang er en fisk? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Circa tusen Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Circa tusen er "såpass" mye ja. en brukt hos hugger ligger vel oppforbi det igjen? Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Såppas mye? Jeg ville ikke kjøpt en turbo til 1000 kroner. Du får det du betaler for. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 turboen er ikke ment til å montere i bil. det er til et annet prosjekt. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg