norbakken Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Hei. Jeg har en 100 2.2 fra 1985, og så har det seg slik at turtallssperra mi har "kommet nedover". Da jeg kjøpte bilen var den på rødmerket, altså 6200 omdr, men nå er den nede på 5500omdr. Hva er det som gjør/har gjort dette? Har en egen teori om at det kan være bensinpumpa som ikke greier å levere mere krutt enn opp til 5500omdr, men som sagt så er det bare en teori. Er det noen av dere som har tanker og/eller erfaringer rundt dette? Takker for svar. Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissta Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Det skjedde med min 2,3 etter at jeg hadde byttet fordeler, men den blei normal igjen. Min sperrer ikke før 7000 men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Golfen min var sånn når tempsensoren var gåen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hmm, fordelerlokk og rotor er nettopp byttet, men problemet var der før det. Og tempsensoren er også byttet for ikke så lenge siden, så jeg tror egetlig ikke at det er det...., men skal sjekke litt ekstra...! Siter 1986 Audi 100cc, 2.2 1986 Toyota Starlet (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg