Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Det står litt stille her om dagen da jeg har fått tilbake omegan. Den tar mye tid. Men kan fortelle at jeg har fått amg baged til og sette er stjerna satt på hooden. Så prøve og få bytta det i løpet av uka, samt bremser. Hvis jeg rekker

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns du går feil vei med stuket jeg, får jo pakkispreg over seg bilen nå. :P Tar bare ikke bort stjerna fra en benz. Grillen ser også fæl ut spørr du meg da, men det er din bil, og så lenge du er fornøyd med den er jo det viktigest. :)

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du har eid en 100sx forteller meg hvordan smak du har på biler, rest my case

Eier. :) Jeg gidder ikke å krangle om dette her, sier bare hva jeg mener, så får du tro hva du vil. Nå vil jeg jo påstå at det faktum at jeg eier 4 stjerner sier mer en at jeg eier en 100nx jeg kjøpte for noen tusenlapper da. :)

Men du er jo selvsakt fri til å mene det du vil. Baklyktene dine var i alle fall veldig pene da. :)

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk synes baklampene er lekre selv, og når jeg få mine ny w211 frontlamper med xenon kommer nok grillen til og passe inn bedre.

Skal enig var litt vondt å fjerne stjerna på panseret, :( men med grillen ble det litt mye stjerner i frotnen på bilen. Og grillen ble mye finere etter jeg lakkerte den sort,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk synes baklampene er lekre selv, og når jeg få mine ny w211 frontlamper med xenon kommer nok grillen til og passe inn bedre.

Skal enig var litt vondt å fjerne stjerna på panseret, :( men med grillen ble det litt mye stjerner i frotnen på bilen. Og grillen ble mye finere etter jeg lakkerte den sort,

Er enig i at en må fjerne stjerna på panseret om en skal ha i grillen ja, blir feil med to emblemer i fronten. Du kan jo kikke på et slikt enblem til panseret? En får slike flate stjerner en kan ha på panseret, som ikke er så værst, så det er jo kanskje noe å vurdere? http://www.stjerneservice.no/catalog/product_info.php?cPath=44_107_114&products_id=730

Grillen ble også endel bedre i svart ja. :)

Har du noen hjulplaner for denne da, eller blir det med de som er der? (Pene felger det også, for all del. :) )

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider