Sæther Racing Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har ventet lenge på de lyktene nå! :( fader tror jeg har blitt lurt :( Og dessvere må jeg selge denne nå, har aboslutt ikke lyst, beste bilen jeg har eid tror jeg http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19297652&reference=2/192/976/52_1797509722.jpg Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Et merke på bakluka gjør ikke bilen til noen E420... Fy faen det er tragisk å ha i Finn-annonse, signatur, osv. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Et merke på bakluka gjør ikke bilen til noen E420... Fy faen det er tragisk å ha i Finn-annonse, signatur, osv. Er vell uansett hans bil C, så er vell ikke noe å være så negativ for :P men personlig så ville jeg heller hatt vekk merke hvis man synes at motoren sin er for liten. :respect Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har ventet lenge på de lyktene nå! :( fader tror jeg har blitt lurt :( Og dessvere må jeg selge denne nå, har aboslutt ikke lyst, beste bilen jeg har eid tror jeg http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19297652&reference=2/192/976/52_1797509722.jpg Er det noen måte å kjenne igjen deg som person? Tror ikke jeg har sett deg før og det er ikke akkurat langt mellom der vi bor :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Sysn det blir litt vel dekaltrim med E420 på luka og AMG på panseret, men samma det, ikke mitt problem. Men det å grei å kalle bilen E420 i ei salgsannsons blir vel litt verre syns jeg. Syns bilen din blei tøff jeg, selv om jeg ville ha gått andre veier. Får du ikke framlampene? Ebay, meld ifra til Ebay da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 (endret) Sysn det blir litt vel dekaltrim med E420 på luka og AMG på panseret, men samma det, ikke mitt problem.Men det å grei å kalle bilen E420 i ei salgsannsons blir vel litt verre syns jeg. Syns bilen din blei tøff jeg, selv om jeg ville ha gått andre veier. Får du ikke framlampene? Ebay, meld ifra til Ebay da. burde vell hatt bare mercedes eblem på panseret og ikke amg, men men :) er sikkert ikke så mange som hadde likt merca mi heller så gidder ikke legge ut noe av den :P Endret Oktober 8, 2009 av raposo Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VENTOFAN Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 hvorfor selger du Mercedsn ? Siter VW GOLF CL--- Vw Golf PINK FLOYD *solgt*----Vw Golf Cl** VRAK** Audi A4 B5 1997*solgt* TOYOTA corolla 1,4 vvt-i**SOLGT** Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 kjørte du forbi meg i dag mellom gardermoen-oslo? kjørte forbi en med samme baklykter, lite bakskilt og e420 amg bakpå;) Selv satt jeg på i en skyhigh blå original 124. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Et merke på bakluka gjør ikke bilen til noen E420... Fy faen det er tragisk å ha i Finn-annonse, signatur, osv. Det mest tragiske her at jeg skal gi deg et svar på det din lille fjomp, salgstriks heter det,og all PR er GOD PR. Er det noen måte å kjenne igjen deg som person? Tror ikke jeg har sett deg før og det er ikke akkurat langt mellom der vi bor :P Skjønner ikke helt hva du mener? hvor bor du da? Sysn det blir litt vel dekaltrim med E420 på luka og AMG på panseret, men samma det, ikke mitt problem.Men det å grei å kalle bilen E420 i ei salgsannsons blir vel litt verre syns jeg. Syns bilen din blei tøff jeg, selv om jeg ville ha gått andre veier. Får du ikke framlampene? Ebay, meld ifra til Ebay da. Bilen ser helt grei ut, ting ble ikke helt som jeg håpet utsende messigt, men men etter jeg setter på lampene og xenon blir det bare service og vedlikehold av bilen. Lampene har blitt sent nå, selger mente at jeg ikke hadde betalt nok i frakt, så måtte punge ut med 75 dollar i frakt! :( hvorfor selger du Mercedsn ? Er ikke sikkert jeg selger, bare skjekker om det er noe interesse. får jeg ikke det jeg skal ha for den beholder jeg den, har fått bud på 35k og 40k og 43k og 45k til nå,. sakt nei til alle.... kjørte du forbi meg i dag mellom gardermoen-oslo? kjørte forbi en med samme baklykter, lite bakskilt og e420 amg bakpå;) Selv satt jeg på i en skyhigh blå original 124. Det kan stemme vettu :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg så ingen av dere der.... merkelig, var jo bare massevis av biler.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg så ingen av dere der.... merkelig, var jo bare massevis av biler.... ???hmmm til meg? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Det mest tragiske her at jeg skal gi deg et svar på det din lille fjomp, salgstriks heter det,og all PR er GOD PR. Skjønner ikke helt hva du mener? hvor bor du da? Bilen ser helt grei ut, ting ble ikke helt som jeg håpet utsende messigt, men men etter jeg setter på lampene og xenon blir det bare service og vedlikehold av bilen. Lampene har blitt sent nå, selger mente at jeg ikke hadde betalt nok i frakt, så måtte punge ut med 75 dollar i frakt! :( Er ikke sikkert jeg selger, bare skjekker om det er noe interesse. får jeg ikke det jeg skal ha for den beholder jeg den, har fått bud på 35k og 40k og 43k og 45k til nå,. sakt nei til alle.... Det kan stemme vettu :) bor på vinterbro jeg, derfor jeg lurte på hvorfor jeg aldri hadde sett deg før, er en del i ski :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 bor på vinterbro jeg, derfor jeg lurte på hvorfor jeg aldri hadde sett deg før, er en del i ski :P Hvet ikke jeg? du er ute for lite da? merkligt, mye i vinterbro selv, kjører mest med denna nå. før snøen kommer Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Hvet ikke jeg? du er ute for lite da? merkligt, mye i vinterbro selv, kjører mest med denna nå. før snøen kommer åja, da er det ikke så rart :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Noen som har lyst på fin mercedes? bare invandrer som ringer meg på bilen! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg