Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Har ventet lenge på de lyktene nå! :( fader tror jeg har blitt lurt :(

Og dessvere må jeg selge denne nå, har aboslutt ikke lyst, beste bilen jeg har eid tror jeg

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19297652&reference=2/192/976/52_1797509722.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ventet lenge på de lyktene nå! :( fader tror jeg har blitt lurt :(

Og dessvere må jeg selge denne nå, har aboslutt ikke lyst, beste bilen jeg har eid tror jeg

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19297652&reference=2/192/976/52_1797509722.jpg

Er det noen måte å kjenne igjen deg som person? Tror ikke jeg har sett deg før og det er ikke akkurat langt mellom der vi bor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sysn det blir litt vel dekaltrim med E420 på luka og AMG på panseret, men samma det, ikke mitt problem.

Men det å grei å kalle bilen E420 i ei salgsannsons blir vel litt verre syns jeg.

Syns bilen din blei tøff jeg, selv om jeg ville ha gått andre veier.

Får du ikke framlampene?

Ebay, meld ifra til Ebay da.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sysn det blir litt vel dekaltrim med E420 på luka og AMG på panseret, men samma det, ikke mitt problem.

Men det å grei å kalle bilen E420 i ei salgsannsons blir vel litt verre syns jeg.

Får du ikke framlampene?

burde vell hatt bare mercedes eblem på panseret og ikke amg, men men :)

er sikkert ikke så mange som hadde likt merca mi heller så gidder ikke legge ut noe av den :P

Endret av raposo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte du forbi meg i dag mellom gardermoen-oslo?

kjørte forbi en med samme baklykter, lite bakskilt og e420 amg bakpå;)

Selv satt jeg på i en skyhigh blå original 124.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et merke på bakluka gjør ikke bilen til noen E420... Fy faen det er tragisk å ha i Finn-annonse, signatur, osv.

Det mest tragiske her at jeg skal gi deg et svar på det din lille fjomp, salgstriks heter det,og all PR er GOD PR.

Er det noen måte å kjenne igjen deg som person? Tror ikke jeg har sett deg før og det er ikke akkurat langt mellom der vi bor :P

Skjønner ikke helt hva du mener? hvor bor du da?

Får du ikke framlampene?

Bilen ser helt grei ut, ting ble ikke helt som jeg håpet utsende messigt, men men etter jeg setter på lampene og xenon blir det bare service og vedlikehold av bilen. Lampene har blitt sent nå, selger mente at jeg ikke hadde betalt nok i frakt, så måtte punge ut med 75 dollar i frakt! :(

hvorfor selger du Mercedsn ?

Er ikke sikkert jeg selger, bare skjekker om det er noe interesse. får jeg ikke det jeg skal ha for den beholder jeg den, har fått bud på 35k og 40k og 43k og 45k til nå,. sakt nei til alle....

kjørte du forbi meg i dag mellom gardermoen-oslo?

kjørte forbi en med samme baklykter, lite bakskilt og e420 amg bakpå;)

Selv satt jeg på i en skyhigh blå original 124.

Det kan stemme vettu :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest tragiske her at jeg skal gi deg et svar på det din lille fjomp, salgstriks heter det,og all PR er GOD PR.

Skjønner ikke helt hva du mener? hvor bor du da?

Bilen ser helt grei ut, ting ble ikke helt som jeg håpet utsende messigt, men men etter jeg setter på lampene og xenon blir det bare service og vedlikehold av bilen. Lampene har blitt sent nå, selger mente at jeg ikke hadde betalt nok i frakt, så måtte punge ut med 75 dollar i frakt! :(

Er ikke sikkert jeg selger, bare skjekker om det er noe interesse. får jeg ikke det jeg skal ha for den beholder jeg den, har fått bud på 35k og 40k og 43k og 45k til nå,. sakt nei til alle....

Det kan stemme vettu :)

bor på vinterbro jeg, derfor jeg lurte på hvorfor jeg aldri hadde sett deg før, er en del i ski :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider