Gå til innhold

Mercedes Benz w210 1997- Nye w211 Linselamper/xenon 6000k

Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst på fin mercedes? bare invandrer som ringer meg på bilen!

Kanskje prøve å annonsere bilen på nytt uten dine "salgstriks"?

Bytt tilbake til original grillen, fjern 420 merket og ta noen nye bilder. Mercedeskjennere ser nok ikke den grillen som noen skjønnhet, da skulle du heller montert en Avantgardegrill, og 420 merket blir bare komisk. Da er det bedre uten noen merker.

Bare sier min mening, ettersom du ønsker å bli kvitt bilen så kan det være verdt å prøve. Ikke meningen å kritisere din smak, men skal du selge må du nesten tenke på hva folk flest liker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje prøve å annonsere bilen på nytt uten dine "salgstriks"?

Bytt tilbake til original grillen, fjern 420 merket og ta noen nye bilder. Mercedeskjennere ser nok ikke den grillen som noen skjønnhet, da skulle du heller montert en Avantgardegrill, og 420 merket blir bare komisk. Da er det bedre uten noen merker.

Bare sier min mening, ettersom du ønsker å bli kvitt bilen så kan det være verdt å prøve. Ikke meningen å kritisere din smak, men skal du selge må du nesten tenke på hva folk flest liker. ;)

hvet ikke helt om jeg vil selge bilen gidt, fungerer meget godt, og kommer til og savne den, men dette blir nok en litt for fin bil for meg i vinter, lyst på en skrap haug jeg kan tulle med hehe:fire:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel mine nye linselamper rett rundt hjørnet skal bli godt med xenon på vintern og litt bedre lys :)

NOEN som veit hvordan jeg skrur av anti spinne systemet på denne? er ikke noen knapp :(

ta ut sikringa i sikringsboksen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom vinterhjulene på i dag, for et trist syn :( Og for og få anntisspinne systemet fra hitlers dager må jeg jammen meg nappe ut abs kontakten i motor rommet.

Ellers fungerer bilen som en drøm, ikke brukt en dråpe olje eller vann siden jeg kjøpte den.

Så at klossene bak begynne og bli litt vel slitt, så disse må vel jeg få bytta til eu kontrollen i feb, ellers skal jeg legge meg en dag under og titte på libanon drosja, hører ingen ulyder og alt fungerer hvertfall nå i skjønneste orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte de i kveld, og justerte dem. MEGET fornøyd, trodde ikke det skulle bli så godt lys! 6000k fungerte meget bra i linsene!

Ble veldigt mørk og begynnte og snø :) juuuhhuu hehe så her er 2 dårlige bilder, hvis noen er hypp og se de er dagslys, kan jeg sikkert ta noen i morgen?

b4142c8d92797d302047bf64f929d5a4.jpg?ts=1257371614

42b6d6d15cd0d47a7b22047a47a8a7e9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider