vectra2000 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hei!!!! Jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer med macrom. Har en kamerat som har kjøpt å lurte på om det var noe å satse på? Siter Brenna Racing!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Ingenting galt med macrom. Er det forsterker eller høytalere? UNS frontsettene til macrom er kanongod.........Forsterkerne er bra de og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 prøvde en forsterker fra di. kanon bra saker, til størrelsen, ca ett dobbelt cd cover.... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridivan Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 macrom er nærmeste samarbeidspartner til MTX så det tyder vel veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 og mtx er bra saker, litt dyrt men bra, etter min mening da Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Vi selger en del Macrom. Har selv Macrom EXT 6 i bilen min. Spiller veldig detaljert og pent. Macromforsterkerne er også meget gode. Fin lyd og ikke så fryktelig dyre. VI har solgt en del M3A.450. Prisen er 2995. Denne forsterkeren driver lett en bra 12" eller to og et godt kompsett. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by BrennaRacingMember Hei!!!! Jeg bare lurte på om noen av dere har noen erfaringer med macrom. Har en kamerat som har kjøpt å lurte på om det var noe å satse på? Jeg hadde Macrom EXT 5 i min bil, og er strålendes fornøyde med de, dvs de skal inn i den neste bilen og. Og de kjøpte jeg hos Mr.Stream på bilradiospes.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Qee Jeg hadde Macrom EXT 5 i min bil, og er strålendes fornøyde med de, dvs de skal inn i den neste bilen og. Og de kjøpte jeg hos Mr.Stream på bilradiospes.... Nix Henrik. Du har Macrom EXS 5. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Mr.Stream Nix Henrik. Du har Macrom EXS 5. 100% riktigt, jeg satt og leste på de, men leste posten din igjen og skrev EXT, uansett er hvertfall fornøyd med EXSene mine :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 har en liten macrom sterker selv...kjempefornøyd...spiller bra+bra pris.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg har hatt Macrom EXT 6.0 i bilen min og vært godt fornøyd med de i forhold til pris/ytelse. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg