Gå til innhold

Sinko's Golf 1.8

Ranger emnet


Sinko

Anbefalte innlegg

Ja da tenkte jeg fort halv 3 om natta at jeg også hadde lyst til å lage en liten tråd om min golf:) har ikke fått gjort så mye med den enda, men planer er det masse av, men dessverre litt for lite penger i lommeboka...

 

kan jo starte fra begynnelsen da, kjøpte en fin golf for en stund tilbake, med en liten bulk foran og og litt oppskrapt på bakskjermen.

 

den gikk helt fint helt til jeg fikk et lite problem med giret, hvor denne rakkeren hadde greid å brekke av så jeg bare hadde 3 og 4 giret fungerende.

IMAG01091.jpg

 

etter det skulle jeg rygge ut hos en kompis etter en litt stressende dag og traff så klart kanten til blomsterbedet dems og rifta opp dekket så da var det reserve hjul i mens... ser utrolig bra ut når man kjører bortover og hele bilen kneler og lener seg forover og til ene siden:)

 

alltid morro å ikke ha noe annet en den fine jekken ogsånnt som følger med :shake

IMAG01151.jpg

 

 

etter en stund har jeg somlet meg til å finne på noe billig å gjøre i bilen, så startet i dag med å bytte litt farge i lyset på knappen for bakrute varmeren:)

knapp ute av bilen

IMAG01381.jpg

 

innmat ute av knapp

IMAG0139.jpg

 

innmat med nye leds

IMAG0140.jpg

 

Orginalt

IMAG01411.jpg

 

Nytt lys:) (prøvde med rød led for indikatoren på at den er på, mens syns veldig dårlig)

IMAG01421.jpg

 

ble ikke så veldig bra bilde på den siste fordi lyset var litt sterkere en jeg trodde det skulle bli

 

har da planer videre denne uken om å bytte fargen på lys flere steder, og jeg gjør dette hovedsakelig fordi jeg liker forandring og liker fargen på blå leds:P

 

så skal vel ut i morgen og kanskje ta noen flere bilder av den nå ganske skittene bilen min=)

Endret av Sinko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var det dags for ny update da... satser på at folk liker det her selv om jeg ikke får så mange kommentarer at det gjør no:P

 

har da loket rundt med litt flere instrumenter og satt inn lys i de.

 

vifte styringa hvor forsovidt det ikke har vært noe lys siden jeg fikk bilen

IMAG0143.jpg

 

med nytt lys.. faila litt med de røde diodene, hadde tenkt å få det litt fancey men

IMAG0144.jpg

 

så fant jeg ut at jeg skulle fikse på speedometeret

IMAG0147.jpg

 

med lys som er blåere en det ser ut som på bildet ble ganske fornøyd utenom den ene dioden som titter frem på ene siden

IMAG0150.jpg

her har vi også en liten EL leke bil nederst i venstre hjørnet:)

 

så er de som leser her hjertelig velkommene til å kommentere hvis de vil, gjerne både positivt og negativt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med blå led pærer :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt meg golf 3 jeg og,så får se om jeg beholder den etter jeg er ferdig med golf 2 prosjektet mitt :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja da var det dags for ny oppdatering=P litt på etterskudd ettersom latskapen tar overhånd men, er bare bilder av bilen generelt da=)

 

IMAG0008.jpg

 

IMAG0001.jpg

 

Her har vi bilder av småskadene foran og bak som ikke er forårsaket av meg men av gamle eieren=P

IMAG0004.jpg

 

 

Og ja jeg har 6x9" i hattehylla som en veldig midlertidig løsning på problemene mine med lyden i bilen, og nei har ikke forsterker på de, men funker til en vis grad alikevel=)

IMAG0005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert prøve, men jeg gjorde det på en ganske jalla måte med en del bruk av lim pistol osv... det vanskligste med det er egentlig å få ut viftestyringa fra dashen=P, jeg tror det ligger en guide her et sted men han har gjort det på en litt annen måte en meg da... og jeg er ikke sikker på hvor den er. jeg ville anbefale å gå på dynga og finne en for en billig penge og prøve seg frem få idéer osv. men vi får se det kan være jeg får lagt opp en liten guide=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår