Robin87 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hei! Jeg har et 10" infinity reference 1030 som ikke lenger fungerer grunnet brudd i de høyfleksible lederene som går inn til spola på elementet. jeg har prøvd å lodde et par ganger og fått det til å fungere, men det kutter igjen etter en uke eller to. Noen som har noen meninger angående det å reparere elementet ved å skaffe nye ledere og lodde inn, eller skal jeg kaste og kjøpe nytt? Jeg er student for tiden, og har ikke voldsomt mye penger, så tips om hvordan jeg skal bringe dette tilbake fra de døde setter jeg pris på. Men, i tilfelle nytt element, så kjører jeg en 97' mondeo sedan, og spiller i all hovedsak metall, som krever et kjapt og presist element! Det hadde jeg forsåvidt i form av infinity-elementet.. Noen tips til nytt element? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Og er det noen som vet hvor man får tak i høyfleksible ledere? uisolerte sådan.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Kjøp ny du, koster jo ikke allverden de der. Hvor kjapt et element er, styres av forsterkeren stort sett, og ikke størrelsen på elementet... Skal du ha noe annet, så kjøp seas lotus ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg