turbokano Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 hvis dere ser denne på veien får dere hilse, kamearet ligger i bilen,men lite grom å spotte om dagen Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 har du kjøpt deg enda en KE70 erik? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Eirik har pr.dags dato. En charade. 2 Ke 70. Varav den ene står her hos meg :) Og en Taxi av en mercedes :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Spottet disse i tunet idag!:D Gule er min, Impalaen er min fars!:) Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 fine biler odd:P skal begynne å ta bilder igjen:) akkurat henta kameraet på elkjøp i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 tøff bil... den gule var dødsrå ..i like ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 spotta mye bra i dag! dumt jeg ikke var oppe med kamera:( den gule lamboen en lotus elise med svarte felger og en sølvgrå e46(?) med ALTFOR store chromefelger. og en drøss med fine veteraner og amcars( deriblant en strøken cortina, en fiat 500, og et par fine mustanger:D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 hvis dere ser denne på veien får dere hilse, kamearet ligger i bilen,men lite grom å spotte om dagen Kan det ha vært deg jeg så på Oddemarka i dag, rundt kvart på fem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Kan det ha vært deg jeg så på Oddemarka i dag, rundt kvart på fem? stemmer nok godt det ja!:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 flytta ikke du østover da epifant? eller er jeg helt på jordet:P? savna godbyen:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Stemmer at jeg flytta østover ja. Og nå flytter jeg sørover igjen. Savna slapsevinter for mye :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 hehe.. er jo forståelig det! ingenting slår jo snøen som kommer en dag, og er borte en anna en:P noen fete biler i det siste? spotta en knall gul nyere type corvette i dag:D sabla stilig, men syns det blei litt mye med gult interiør og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 lite bilder her Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Skal se om jeg kan få lov å knipse noen av Gallardoen når jeg kommer tilbake fra Østlandet på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Lå etter en F430 Scuderia mellom Birkeland og Lillesand for en uke siden, må få lagt opp bilder av den iallfall :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg