Zanto Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Heisan, jeg viste ikke helt hvor jeg skulle putte denne tråden, men er det noen som vet noe som helst hva kravene stilles for å bli taxi sjofør? tenkte jeg nett skulle søke der til jeg skal i militæret! Jeg har jo hørt at man må vere 21 år, man må ta helse/legesjekk å få bevis fra politiet at man kan kjøre for penger. men noen som vet noe som helst om dette? Takker på forhånd:) Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Jeg vet. :) De fleste forlanger at du har hatt lappen i 3 år. Tror faktisk de som utsteder kjøreseddelen krever dette. Plettfri vandel. Er en del saker man kan ha på seg som ikke påvirker godkjenningen. Kjentmannskurs for distriktet du skal kjøre i. Legeattest. Noe annet du lurer på, bare spør. :) Hilsen Maxitaxisjåføren :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Også er det en fordel om du prater gebrokkent og kjører agressivt! ;D - Hilsen svigersønn til ei på Taxi sentralen! Hehe Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zanto Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Jeg vet. :)De fleste forlanger at du har hatt lappen i 3 år. Tror faktisk de som utsteder kjøreseddelen krever dette. Plettfri vandel. Er en del saker man kan ha på seg som ikke påvirker godkjenningen. Kjentmannskurs for distriktet du skal kjøre i. Legeattest. Noe annet du lurer på, bare spør. :) Hilsen Maxitaxisjåføren :) Ja okay. Tusen takk for hjelpen du:P Dette gjorde susen=) Og til deg "dextercf" tusen hjertelig takk for latteren:D:D hahaha Siter 1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing) 1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt) 2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt) 2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Baaare hyggelig og høre at du hadde litt sans for humor! :D Og lykke til med "prosjektet"! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg