ice3d Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Ja, anbefaler å laste ned TVersity. Jeg har drøssevis av musikkfiler, filmer og TV-serier som jeg kan se i HD med min PS3. Og alt sammen henter PS3'en fra PC'en via det trådløse nettet. Eneste problemet er at jeg ikke har noen søkefunksjon i PS3, så det kan være vankselig å finne akkurat den låta eller filmen du vil se. Så oversiktlig mappestruktur er en nødvendighet! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Tversity var genialt.. funker iallefall meget bra med sanger og den slags. og ja er viktig å legge opp alt i mapper da eksempel alt blir i bare i en mappe så har du kanskje 1000 bilder. og det tar sin tid å få lastet opp. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 vet om flere som har det. men hvordan får man det til å fungere ? funkere det å hente det med ps3 ? fortell meg hvordan det fungerer. hadde vært morro å prøvd ut. Som sagt, du bruker bare Windows mediaplayer som du allerede har på pcen din. Du åpner mediaplayer, trykker på bibliotek og legger til de mappene du vil at mediaplayeren skal dele med PS3en. Så tror jeg du setter opp delingspreferansene under mediedeling. Veldig enkelt å sette opp. Slipper laste ned progammer osv. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 tar det lang tid for ps3 å finne alle filene?hvis du har HDD full da :P? dette synes jeg er genialt og lett vindt som fy!! stapper HDD i pcen laster over alt du har lyst å så slepper man å koble på hdmi kabelen på pcen hele tiden :) sweet :popcorn 1/4 full kanskje, men tar ikke lengre tid enn når jeg hadde 60gig disken i. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg