Gå til innhold

1622rwhp supra! dette er galskap

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

noen har vært litt for mye på et nettsted som vi ikke nevner med navn...

 

Yelsent. Dette er bilforumet. Hold 4c... tull unna er du grei. Har sett at du er blitt glad i disse "morsomme" bildegreiene dine i det siste, men blir bare irritert av å se på de innleggene over alt.

 

Nuvel, det var faktisk ikke jeg som laget bildet, men jeg la det ut og stiller selvsagt ansvarlig. Borte vekk er det nå, i hvert fall.

 

Vedkommende som står bak bildet får heller sutre til meg, jeg vil heller ha en furt fyr som leker seg i photoshop enn irriterte BF-medlemmer over meg.:)

 

Edit: Og Auda, jeg har vel jevnt over så å si hele tiden lagt ut diverse bilder ved innleggene mine, kan ikke si at det har tatt av så mye i det siste, i forhold til slik det var før, men men. Hvis folk føler seg irriterte er selvsagt ikke hensikten bak å spamme slikt over alt.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, det var faktisk ikke jeg som laget bildet, men jeg la det ut og stiller selvsagt ansvarlig. Borte vekk er det nå, i hvert fall.

 

Vedkommende som står bak bildet får heller sutre til meg, jeg vil heller ha en furt fyr som leker seg i photoshop enn irriterte BF-medlemmer over meg.:)

 

Edit: Og Auda, jeg har vel jevnt over så å si hele tiden lagt ut diverse bilder ved innleggene mine, kan ikke si at det har tatt av så mye i det siste, i forhold til slik det var før, men men. Hvis folk føler seg irriterte er selvsagt ikke hensikten bak å spamme slikt over alt.

Ikke tenk på det... jeg lo :D :D :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår