Gå til innhold

190E prosjekt :)

VolvoB23

Anbefalte innlegg

Da har jeg handla meg en MB 190E 1985mod!

Planer for denne er å få den godkjent og fin!

Det jeg har planer om er :

Senk

Felger

16v styling

Rustsveising

++

Hadde den på EU nå nylig og da fikk den 9mangler ( 6 2'er og 3 1'er )

Det var :

2 : Bremsebelegg for tynne bak ( Har nye klosser liggende )

2 : Mer enn 25% rust på en side av skive bak

2 : Bremserør svekket pga rustangrep ved T-skjøt bak

2 : Slitasje i hjelpesnekke

2 : Fjernlys - Defekt glass v.s

2 : Nærlys - Defekt glass v.v

1 : Høytsittende bremselys virker ikke ( Skjønner ikke feilen, da lyset virker! )

1 : Et skiltlys virker ikke

1 : Foraksel - Stor toe-in

Det meste blir fikset i løpet av kort tid!

Ellers så er bilen helt grei! Er rusta som er litt dritt på den. Men ga jo kun 7000kr for den med skilter, så skal ikke klage :D

Tar feilene fra EU'n først. Felger og senking kommer når økonomien sier at det er greit ( Jobber ikke )^^

28srp1t.jpg

2le1b28.jpg

Eksospotta skal ikke på bilen nei ;) Den er solgt :P

Noen kommentarer? :D

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Kan bli bra denne :D hvordan står det til med 190'n??

Den lever nok et liv den ikke burde levd!

Fått et par bulker og en knust lykt :(

Men bilen har nye bremser rund-baut! Hjelpesnekka er fikset, det samme er bremserør :)

Har fikset en del på bilen i det siste. Men begynner å bli lei denne!

Blir vel så jeg retter ut bulkene og prøver å få solgt den ;)

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Denne bilen blir nok tatt ifra hverandre og solgt i deler! Traff en fjellvegg ista :( Var ute å sladda, også hekta det i en brøytekant å sendte meg rett inn i veggen! Knuste også ene baklykta ( Autovern på andre siden av veien ) :(

Volvo 740 B230ET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...

Trengte nok mer enn en ny skjerm denna gitt! Men de som kjøpte den, har visst fiksa den opp igjen! Med ny motor og girkasse. De raste kassa 2dager etter at de kjøpte bilen, så da ble det satt inn fra 230! Motoren er visst lettere trimma :P

Fått tilbud av en som akkurat har kjøpt den, om å kjøpe den tilbake! Vært uten merce siden slutten av januar, så savnet etter en mercedes begynner å bli stort!

Så ender nok med at jeg kjøper den tilbake igjen :) Skulle få den for 3k med rallypigg ^^

Volvo 740 B230ET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider