Gå til innhold

Haynes E30, E28, E34.. Link

Ranger emnet

Snurre Sprett

Anbefalte innlegg

Denne er på engelsk, om noen vil ha den så er linken her, om eg ikke burde legge ut link til sånt, så mod, venligst fjern tråden :)

Eng: A.K. Legg, Larry Waren, Haynes Publishing, England, 1997. Series E30, E28, E34. 
Engine M10, M20 (only Motronic), M30. English Language

://dl.bmworg.ru/book/haynes/

Det er noen bøker bak en dir, men de tror eg er russisk, lastet ned litt av e30 og den var russisk, om noen tester de andre, så gi respons, men haynes boka er altså på engelsk ;)

Her er status på de en dir bak:

Haynes E30: Russisk

Haynes E28: Russisk

Så forløbig er det bare fellesboka som ligger på dir, lengre oppe som er engelsk..

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

En kompis av meg som akkurat har kjøpt seg en E28 sier at han lasta ned E28 haynes boka på den linken, den kom ut på arabisk? eller noe? syns jeg har sett noe lignende når jeg har printa før, går det ann å få fiksa det?

Nehh.. engelsk det som er der..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, hehe, han spurte om jeg hadde kødda med han da jeg sendte han linken på mail. For alt ble arabisk hos han, sikkert noe datastrul, synd at peser må være så forbanna dårlige, glad ikke microsoft, ibm og gutta lager biler.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider